اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

برگزاری آیین‌های «روز بوشهر» با نگاه استانی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر باید با نگاه استانی برگزار شود.

برگزاری آیین‌های «روز بوشهر» با نگاه استانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد برگزاری روز بوشهر با بیان اینکه برای برگزاری آیین‌های این روز زحمات زیادی کشیده شده است، اظهار داشت: فرایند برنامه‌های فرهنگی تا زمانی که در مسیر خود قرار گیرد با نواقص و کمبودهایی رو به روست و می‌طلبد بعد از پایان هر دوره برنامه فرهنگی، برای دوره بعد برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی افزود: بوشهر با وجود مفاخر دینی، علمی، فرهنگی و هنری و سابقه بیش از 5 هزار ساله تاریخی هیچ کمبودی برای شناساندن ندارد.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: سابقه بیش از 5 هزار ساله بوشهر موجب شده بسیاری از کشورهای منطقه از فرهنگ بوشهری الگو بگیرند.

پرآور تصریح کرد: سرمایه گرانبهایی را که گذشتگان احیا کرده‌اند را نباید به سهل‌انگاری از دست دهیم و این امر نیازمند یک بسیج عمومی است.

معاون استاندار بوشهر اشاعه روز بوشهر نیازمند این است که سیطره و گستره عملکردی خود را باز کنیم چرا که این روز متعلق به تمام استان بوشهر است.

وی بیان کرد: باید کاری کنیم تا مدیران در این برنامه‌ها حضور داشته باشند و از نزدیک فعالیت‌های ستاد برگزاری را ببینند.

پرآور با تاکید بر توجه به فرهنگ کل استان بوشهر در برنامه‌های روز بوشهر تصریح کرد: استانداری بوشهر برای برگزاری باشکوه و اقتدار روز بوشهر آماده است.

معاون استاندار بوشهر گفت: صدا و سیما نیز باید وارد عمل شده و پوشش مناسبی را نسبت به برنامه‌های روز بوشهر داشته باشد.

برنامه‌های روز بوشهر از 12 اسفند آغاز و تا 18 اسفند(روز بوشهر) ادامه دارد.

به مناسبت روز تاسیس قدیمی‌ترین مدرسه جنوب ایران یعنی مدرسه سعادت روز 18 اسفند از سوی شورای شهر بنام روز بوشهر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول