اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: شرایط استان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی از هم اکنون آماده است و لازم است رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در جهت انعکاس ظرفیت‌های گردشگری از شبکه‌های سراسری اقدام کند.

بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر با تاکید بر بهره جستن از ایام تعطیلات نوروز برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان اظهار داشت: در این ایام به لحاظ وجود شرایط طبیعی و آب و هوایی، میلیون‌ها گردشگر وارد استان بوشهر می‌شوند که می‌توان در جهت توسعه همه جانبه استان از آن بهره جست.

وی وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب گردشگری و مهم‌تر از همه وجود مردمی خونگرم و میهمان دوست را موجب حضور میلیونی مسافر در استان بوشهر دانست، افزود: شرایط استان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی از هم اکنون آماده است و لازم است رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در جهت انعکاس ظرفیت‌های گردشگری از شبکه‌های سراسری اقدام کند.

استاندار بوشهر انعکاس نقاط قوت، زیبایی‌ها و مهیا بودن زیرساخت‌ها را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: حضور فعال استان بوشهر در شبکه‌های مختلف ملی و بین المللی و ارائه گزارش روزانه از طریق صدا و سیما می‌تواند جاذبه های استان بوشهر را نشان دهد و موجب ترغیب مسافران به این استان می‌شود.

حسنوند ایجاد امنیت را امری ضروری خواند و با بیان اینکه این امنیت از طریق نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی برقرار می‌شود، تاکید کرد: امنیت روحی و روانی با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری امری ضروری است که همه دستگاه‌های ذیربط باید در این امر مهم بکوشند.

اجرای طرح روشنایی در شهرهای ساحلی استان بوشهر

وی اضافه کرد: در این ایام لازم است مساجد و حسینیه‌ها به‌طور 24 ساعت پاسخگوی مردم برای ادای فریضه الهی باشند و لازم است در مسیر جاده‌ها و خیابان‌های اصلی و محل اسکان مسافران شهرها نمازخانه‌هایی برای مردم مهیا شود.

استاندار بوشهر پخش اذان در مکان‌های اسکان مسافران، مساجد، حسینیه‌ها و نمازخانه‌ها را یک امر ضروری دانست و افزود: استان بوشهر به ‌عنوان استان دارالحماسه و استان مذهبی برای مردم شناخته شده است، پخش اذان در این مکان‌ها نه تنها موجب آرامش قلبها می‌شود، بلکه موجب جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز می‌شود.

حسنوند از اجرای طرح روشنایی در شهرهای ساحلی استان خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح زیبایی شهرهای ساحلی دوچندان شده است و ایجاد امکانات زیربنایی گردشگری مانند نمازخانه، سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی تفریح را برای گردشگران لذت بخش خواهد کرد.

وی بر فراهم کردن شرائط ایمنی در مسیرهای خروجی و ورودی شهرها تاکید کرد و گفت: بیشترین تصادفات و تلفات جاده‌ای در ورودی شهرها است که لازم است ضمن حضور فیزیکی پلیس در این مسیرها از علائم، تابلوها و امکاناتی که موجب کاهش تصادف می‌شود، استفاده کرد.

استاندار بوشهر افزود: امسال باید کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشیم تا مردم کشورمان از حضور در استان بوشهر لذت کافی ببرند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول