اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دماوند در جهت رشد و توسعه گام برمی‏دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دماوند با برنامه‏ریزی‏های انجام شده به خوبی در جهت رشد و توسعه گام برمی‏دارد.

دماوند در جهت رشد و توسعه گام برمی‏دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در دیدار با دست‏اندرکاران برگزاری دوره آموزشی مسئولان حراست فرمانداری‏ها و شهرداری‏های استان تهران که در فرمانداری شهرستان دماوند انجام شد، به بیان ویژگی‏های مسئولان حراست پرداخت.

وی اظهار داشت: علم و آگاهی نسبت به حوزه کاری هر سازمان یکی از ویژگی‏های مهم مسئولان حفاظت است. مسئولان حراست‏ها باید کاملاً به مأموریت‏ها، قوانین و اهداف سازمان اشراف داشته باشند تا بتوانند حفظ و حراست آن سازمان را به خوبی انجام دهند.

افشارنادری صداقت و همراهی را دو ویژگی دیگر مسئولان حراست عنوان کرد و افزود: حراست‏ها چشم بینای مدیران سازمان هستند. مسئولان حراست باید در جریان صحیح امور همراه آن مجموعه باشند و برای رسیدن به آن هدف، مدیر را یاری کنند اما اگر انحرافی صورت گیرد، باید برابر آن مقاومت و ایستادگی داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان دماوند را شهرستانی مستعد معرفی کرد و گفت: دماوند با مردمی متدین و ولایت‏مدار و ظرفیت‏های فراوان در حوزه گردشگری، علمی و کشاورزی به یاری خدا و برکت خون پاک شهدا در جهت رشد و توسعه گام برمی‏دارد.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول