اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کنگان:

جمعیت کنگان به 180 هزار نفر رسید/زیرساخت‌های کنگان توسعه نیافته‌ است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کنگان با بیان اینکه جمعیت کنگان طی شش سال از 100 به 180 هزار نفر رسیده گفت: زیرساخت‌های کنگان متناسب با رشد جمعیت توسعه نیافته است.

جمعیت کنگان به 180 هزار نفر رسید/زیرساخت‌های کنگان توسعه نیافته‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، اکبر پاریابی شامگاه چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار زیادی در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم انجام داده و در استان بوشهر و شهرستان کنگان نیز خدمات قابل توجهی را شاهد هستیم.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان با اشاره به امنیت مطلوب شهرستان کنگان بر لزوم ایجاد امکانات در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: باید برای توسعه زیرساخت‌ها متناسب با جمعیت شهرستان کنگان تلاش کنیم.

پاریابی اضافه کرد: در سال 85 جمعیت شهرستان کنگان 100 هزار نفر بود ولی در حال حاضر جمعیت این شهرستان بیش از 180 هزار نفر است و این در حالی است که امکانات و زیرساخت‌های این شهرستان توسعه لازم را نیافته است و همچنان امکانات ما مثل قبل است.

وی گفت: مردم نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

پاریابی تصریح کرد: شهرستان کنگان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه را برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان فراهم سازیم.

فرماندار جدید کنگان نیز در این آیین یادآور شد: کنگان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش‌های محیط طبیعی، مسائل اجتماعی، اقتصادی است و همچنین دارای رتبه ممتاز در حوزه ثروت و انباشت سرمایه است و نباید با شاخص‌های عادی به آن پرداخت.

عباس تبرکی بر لزوم مشورت و همفکری برای انجام کارها تاکید کرد و گفت: برای پیشرفت و دستیابی به اهداف مورد نظر به همراهی و همفکری همه نخبگان نیاز داریم و تلاش خواهیم کرد از همه افکار در این راه استفاده کنیم.

وی افزود: در چند سال اخیر در کنگان اقدامات خوب و قابل قبولی صورت گرفته و امیدوار هستیم با همکاری مردم و مسئولان شاهد اعتلای بیش از پیش این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول