اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سابق عسلویه:

معضلات زیست‌محیطی توسعه پالایشگاهی را به حداقل رساندیم

خبرگزاری فارس: بخشدار سابق عسلویه گفت: توسعه صنعت به‌ همراه مزایای اقتصادی معضلاتی را در حوزه زیست محیطی داشته که در این زمینه تلاش کردیم تا این مشکلات به حداقل برسد.

معضلات زیست‌محیطی توسعه پالایشگاهی را به حداقل رساندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار عسلویه اظهار کرد: عسلویه دارای اهمیت خاصی در کشور است لذا تمام تلاشم را برای موفقیت این منطقه به کار گرفتم.

وی افزود: شوراهای شهر و روستا و نمایندگان شهرستان در مجلس در دوره‌های مختلف همکاری خوبی برای رشد و توسعه منطقه داشتند که لازم است از همه مردم و مسئولان تقدیر کنم.

بخشدار سابق عسلویه خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است تا بین خواسته‌ها و توقعات مردم و ایجاد پروژه‌های گازی که به نوعی منافع ملی به دنبال دارد نقش متعادلی ایجاد کنیم تا هم بتوانیم مسیر پیشرفت اقتصادی کشور را برای توسعه پروژه‌های گازی پارس جنوبی هموار سازیم و هم از حق قانونی مردم در برخورداری از امکانات و دسترسی آنان به مراجع قانونی حمایت کنیم.

نادری تصریح کرد: اگر پیشرفت برای توسعه این منطقه حاصل شده است در ازای همین نگاه متعادل بوده و باید پذیرفت که صنعت همراه با حضور ناهمگون جمعیت کارگری به‌ همراه مزایای اقتصادی خود معضلاتی را در حوزه زیست محیطی و اجتماع داشته است که ما در این زمینه تلاش داشته‌ایم تا این معضلات به حداقل برسد.

وی در ارتباط با میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت خود گفت: در طول این مدت تمام تلاشم بر این بوده تا بتوانم خدمتی را به مردم داشته باشم اما به طور کلی مردم این منطقه دارای روحیه تعاملی هستند و قدر‌شناسی یکی از ویژگی‌های آنان است.

بخشدار سابق عسلویه اضافه کرد: یقیناً اگر مشارکت و همکاری مردم و همچنین صبر و تحمل آنان وجود نداشت، خیلی از این پروژه‌ها که نیازمند تامین زمین بودند برای ادامه کار با مشکل مواجه می‌شدند؛ شخصاً یکی از عوامل موفقیت خودم را در ارتباط با مردم می‌دانم.

نادری ادامه داد: در ابتدای شروع به کار پروژه‌ها به خاطر نبود زیرساخت‌های لازم و حضور بیش از 60 هزار نفر جمعیت کارگری عمدتاً مردم با مشکلاتی مواجه بودند و برای قانع کردن آنان برای پذیرش شرایط جدید نیاز به چانه‌زنی با مسئولان نفتی داشتیم تا خواسته‌های مردم را منطقی دنبال کنیم.

بخشدار سابق عسلویه خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم رویکرد تعاملی نسبت به تقابل خیلی بهتر جواب می‌دهد و اگر ادبیات قانع کننده وجود داشته باشد و همراه خواسته‌ها یک منطق قوی نیز وجود داشته باشد حتما نتیجه مورد نظر حاصل می‌شود.

بخشدار جدید عسلویه نیز گفت: خدمت به مردم و جلب رضایت آنها مهم‌ترین وظیفه است که در این مسیر تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

سید محمد احمدپور افزود: عسلویه دارای ظرفیت بسیار بالایی برای پیشرفت است که از همه مسئولان انتظار داریم در این زمینه همکاری و همراهی کنند.

در این آیین با تجلیل از خدمات عبدالله نادری (بخشدار سابق)، سید محمد احمدپور به عنوان بخشدار ویژه عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول