اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

توجه به آیین‏های مذهبی به خدمات‏رسانی بهتر به مردم می‏انجامد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: توجه به آیین‏های مذهبی در ادارات در نهایت به خدمات‏رسانی بهتر به مردم می‏انجامد.

توجه به آیین‏های مذهبی به خدمات‏رسانی بهتر به مردم می‏انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی پهلوان امروز در نخستین پنج‏شنبه حضور خود در این سازمان، در مراسم زیارت عاشورا شرکت کرد و ضمن ابراز خرسندی از برگزاری زیارت عاشورا، توجه به آیین‏های مذهبی را عامل مؤثر در تقویت روحیه پرسنل و تکریم ارباب رجوع دانست.

وی افزود: اعتقاد به اصول دین که از جمله مهم‏ترین اعتقادات دینی است و آثار روانی و اجتماعی خاصی برای همه مسلمانان پدید می‌آورد، نقطه اشتراک مسلمانان را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: اسلام بر خلاف بعضی ادیان به دنبال توسعه قلمرو اجتماعی و فرهنگی خود و افزایش پیروانش است و قواعد اخلاقی و منش‌های جمعی اسلام تقریباً همه جنبه‌های زندگی خصوصی و عمومی مسلمانان را در برمی‌گیرد.

پهلوان بیان داشت: تأکید اسلام بر پیروی از قانون خدا و انضباط اجرایی آن در زندگی فردی و اجتماعی و جامعیت این احکام، متمایز کننده این دین از ادیان دیگر است.

مراسم پرفیض زیارت عاشورا، هر هفته با حضور حداکثری پرسنل و ارباب رجوعان بهزیستی استان سمنان، در نمازخانه اداره کل بهزیستی استان برگزار می‏شود.

 

انتهای پیام/74004/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول