اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری و داور بین‌المللی قرآن صورت گرفت

برگزاری دوره آموزش قرآن کریم در زرآباد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کنارک گفت: دوره آموزش قرآن با حضور قاری و داور بین‌المللی ویژه مربیان پرورشی آموزش و پرورش در زرآباد برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش قرآن کریم در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، حسین ملاشاهی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم در مجتمع میرحسینی زرآباد اظهار کرد: این کارگاه آموزشی ویژه مربیان پرورشی، معاونان پرورشی و تربیتی، معلمان قرآن و فرهنگیان بخش زرآباد با حضور «حمیدرضا احمدی وفا» قاری و داور بین‌المللی کشورمان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی بیش از 50 نفر حضور داشتند و این کارگاه آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و روش‌های نوین آموزش قرآن کریم و استفاده کامل از حضور قاری بین‌المللی کشورمان برپا شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کنارک تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی یک‌روزه فرهنگیان به پرسش و پاسخ در زمینه‌های قرآنی از قاری و داور بین‌المللی قرآن پرداختند.

ملاشاهی ادامه داد: مربیان پرورشی نگهبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت بسیار مغتنم و مناسبی برای یادآوری تلاش‌ها و خدمات ارزنده انجام شده توسط نیروهای جبهه فرهنگی در امور تربیتی است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کنارک افزود: خدمات کانون‌های فرهنگی و امور تربیتی در طول عمر با برکت انقلاب توانسته است استعدادهای وسیع دانش‌آموزان را شناسایی کرده و در مسیری شایسته هدایت کند.

ملاشاهی تربیت را رشد و تقویت اراده و شکوفایی استعدادهای نهفته بشری عنوان کرد و گفت: معلمان در تقویت اراده دانش‌آموزان نقش اساسی دارند.

وی تصریح کرد: با شناسایی استعدادهای نهفته در دانش‌آموزان زمینه رشد و شکوفایی آنان در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کنارک گفت: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نقش اساسی در تربیت دانش‌آموزان دارند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: پس از پایان این دوره آموزشی، فرهنگیان در یک گردش یک‌روزه به مناسبت هفته امور تربیتی از طبیعت و کشاورزی منطقه زرآباد نیز دیدن کردند.

انتهای پیام/75002/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول