اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

صنعت دامپروری اردبیل در حال تحول است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: صنعت دامپروری استان اردبیل به سرعت در حال متحول شدن است و باید این ظرفیت را غنیمت بشماریم.

صنعت دامپروری اردبیل در حال تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در نشستی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور در اردبیل اظهار داشت: با جذب اعتبارات تخصیص یافته به بخش کشاورزی استان اردبیل، شاخص‌های این حوزه و بخش‌های وابسته از جمله صنعت دامپروری در استان متحول می‌شود.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن در فرآیند بودجه‌ریزی استان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و همه تلاش ما این است که کاستی‌های موجود در این حوزه را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

نیکزاد به تشکیل مستمر جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: برای حمایت از تشکیلات دامپزشکی استان هم تلاش می‌کنیم که کمبود نیروی انسانی دامپزشکی را از طریق برگزاری آزمون استخدامی برطرف کنیم.

این مسئول برای کمک اعتباراتی به تکمیل ساختمان و آزمایشگاه‌های تخصصی دامپزشکی استان اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: کمبود اعتبارات عمرانی این بخش هم تا پایان امسال برطرف می‌شود.

وی در ادامه با یادآوری اینکه از محل تسهیلات توسعه بخش کشاورزی توجه جدی به حوزه دامپروری و همچنین رونق این بخش شده است، عنوان کرد: امیدواریم با این حرکت مثبت و سازنده بتوانیم بخش عظیمی از خواسته‌ها و مطالبات را عینیت ببخشیم تا همچنان این استان قطب تولید و رونق اقتصادی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های تولید محصولات متنوع دامی در استان و ضرورت توجه به بسته‌بندی سالم و بهداشتی اضافه کرد: آنچه که در این زمینه ضرورت انکارناپذیری است اینکه دامپزشکی باید به رسالت عظیم خود در نظارت و تقویت حوزه بازرسی عمل کرده و بتواند زمینه‌ها و بسترهای تحول واقعی را فراهم آورد.

در این جلسه رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز به نتیجه بررسی‌های انجام یافته از آخرین وضعیت شبکه دامپزشکی استان و آزمایشگاه‌های آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این مجموعه در استان اردبیل وضعیت مناسبی دارد و امیدواریم نواقص مختصر موجود نیز در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

محسن دستور با قدردانی از حمایت‌های استاندار از مجموعه دامپزشکی استان افزود: سازمان دامپزشکی کشور نیز برای ارتقای بیش از پیش وضعیت شبکه دامپزشکی استان اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های دامپروری وعشایری کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول