اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مسجد الغدیر دانشگاه آزاد گچساران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان، هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، مسجد الغدیر این واحد دانشگاهی افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید.

مسجد الغدیر دانشگاه آزاد گچساران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در مراسم افتتاح مسجد الغدیر این واحد با بیان اینکه مسجد والاترین مرکز فرهنگی اجتماعی است، اظهار داشت: در سیره ائمه معصوم (ع) عنایت ویژه‌ای به مسجد و اقامه نماز شده است.

آرمین محمودی با تأکید بر اینکه نماز اهمیت ویژه‌ای در آموزه‌های دینی دارد، ادامه داد: برای برافراشتن دین به ستون نیاز بوده و نماز ستون آن و نور چشم پیامبر اسلام(ص) است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه علوم تجربی اثبات کرده است که هنگامی که در سحرگاه وضو می‌گیریم، هورمون «سرتونین» در خون ترشح شده و این عمل سبب نشاط و شادابی در بدن انسان می‌شود.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توفیقات ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی مدیون جانفشانی‌ها، رشادت‌های رزمندگان اسلام و خون مقدس شهیدان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امید‌واریم با تربیت فرزندان غیور انقلاب اسلامی در سنگر مسجد و در سایه رهبری مقام عظمای ولایت، شاهد ایرانی سرافراز باشیم.

ریا در خواندن نماز جایز است

سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مراسم گفت: مسجد امانتی الهی بوده و نماز‌گزاران مسجد پرچمدار فردای قیامت هستند.

حجت الاسلام پرویز خواجه‌زاده ادامه داد: هرکس در ورود به مسجد از دیگران سبقت گیرد، پرچمدار ورود به بهشت است.

وی بیان داشت: خداوند منان عذاب را از آنانی که نماز نمی‌خوانند به واسطه افراد نمازگزار دفع می‌کند و درب خانه خدا به روی نمازگزار گشوده می‌شود.

امام جمعه موقت گچساران ریا در خواندن نماز جماعت را جایز دانست و گفت: پیوستن به خیل نماز جماعت حتی اگر برای ریا باشد، جایز است و با هیچ ترازوی دنیوی قابل سنجش نیست.

خواجه‌زاده تأکید کرد: کاری نکنیم که مسجد در روز جزا از ما شکایت کند و به عنوان یک شاکی در دادگاه عدل الهی حاضر شود.

انتهای پیام/82014/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول