اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

فضای تربیتی در مدارس گچساران بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که امسال یکی از سال‌های فعال پرورشی در مدارس این شهرستان بوده است، گفت: خوشبختانه فضای امور تربیتی در مدارس گچساران بی‌نظیر است.

فضای تربیتی در مدارس گچساران بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی ظهر امروز در همایش سفیران تربیت اسلامی در این شهرستان که به مناسبت تجلیل از مربیان و پیشکسوتان امور تربیتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی به مربیان پرورشی اظهار کرد: معلمان پرورشی و تربیتی سنگرداران پر مسئولیت و حساس تعلیم و تربیت بوده و باید نسبت به وظایف خود نگاه و جدیت بیشتری داشته باشند.

وی در وصف تربیت در قالب ادبی با بیان این‌که تربیت کردن مانند راهی بوده که آن را باید طی کرد، افزود: تربیت کردن دشوار بوده پس باید آن را برطرف کرد و همچنین درازمدت بوده و باید در راه آن صبر کرد.

 مطهری شهید تربیت و پرورش بود

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: همواره این بحث‌ها وجود دارد که در آموزش و پرورش کدام موضوع بر دیگری تقدم دارد و از دو مقوله آموزش و پرورش باید به کدام توجه بیشتری شود.

مرادی پرداختن و توجه جدی به هر دو موضوع را مهم و ضروری دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش مکمل همدیگر بوده و بدون هر کدام کار به خوبی پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به جایگاه اندیشه‌های  شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: شهید مطهری شهید تربیت و پرورش بود و شهیدی بود که ما هنوز آن را نشناخته و تنها گروه ضد انقلاب‌ها او را شناختند و به خاطر همین شناخت او را به شهادت رساندند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه خاطرنشان کرد: از نظر صاحب نظران و اندیشمندان تربیت دو نوع عام و خاص بوده و تربیت عام، تربیتی است که به هر نوع تغییر در رفتار اطلاق می‌شود و ما در آن محدودیت داریم.

رضایت‌مندی مدیرکل آموزش و پرورش از فعالیت‌های پرورشی در گچساران

مرادی افزود: در تربیت به معنای خاص ما با محدودیت‌ها مواجه نیستیم و برای تربیت هر آن چه که به عنوان مانع جلوی ما بوده برداشته می‌شود.

وی با بیان این‌که خداوند از ابتدا برای انسان‌ها برنامه داشته و اهدافی را تعریف کرده است، اضافه کرد: خداوند برای انسان‌ها نقطه اوجی را تعریف کرده ولی برای رسیدن انسان به این نقطه اوج ابزار، راهکار و برنامه لازم است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تأکید کرد: اگر بر اساس برنامه‌ای که خداوند به ما نشان داده پیش نرویم، به طور یقین به سمت گمراهی خواهیم رفت.

مرادی در خصوص وضعیت امور تربیتی و پرورشی در سطح مدارس گچساران یادآور شد: امسال یکی از سال‌های فعال پرورشی در مدارس گچساران بود و مدارس ما برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه پرورشی داشتند.

وی فضای امور تربیتی در مدارس گچساران را بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مدارس این شهرستان در سال جاری در زمینه‌های تربیتی به گونه‌ای بوده که رضایت‌مندی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را به دنبال داشته است.

به گزارش فارس، هر ساله از 8 تا 14 اسفندماه با نام هفته تربیت اسلامی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ 82010/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول