اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

توقف عرصه فعالیت علمی ایران از اهداف غرب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: متوقف کردن عرصه فعالیت علمی ایران اسلامی یکی از اهداف غرب به شمار می‌رود.

توقف عرصه فعالیت علمی ایران از اهداف غرب است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مذاکرات 1+5 با ایران اظهار داشت: غرب و هیئت مذاکره‌کننده 1+5 به هر ترفندی قصد دارند، مانع از دستیابی ایران به استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای شوند.

وی با بیان اینکه متوقف کردن عرصه فعالیت علمی ایران اسلامی یکی از اهداف غرب به شمار می‌رود، ادامه داد: قصد آنان از این اقدام ممانعت از استقلال جمهوری اسلامی و تلاش برای وابستگی ملت ایران به خود است که البته ایران اسلامی ثابت کرده که به هیچ وجه از حق قانونی خود کوتاه نمی‌آید.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران همواره در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها با صلابت و اقتدار ایستادگی کرده است، ابراز داشت: اعمال فشار اقتصادی علیه ایران یکی از سیاست‌های دشمن برای مقابله با نظام است که البته باید گفت با به کارگیری این اهرم نیز نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه کشورهای آزادی‌خواه جهان از ایران اسلامی الگو گرفته‌اند و هر روز نیز بر شتاب این موج فزاینده افزوده می‌شود، تأکید کرد: دشمن تصور می‌کند با تحت فشار قرار دادن ایران می‌تواند این کشور را از سیاست‌ها و آرمان‌هایش دور کرده و از این راه مانع از روند افزایشی موج بیداری شود، اما سخت در اشتباه است.

سلطانی‌صبور در پایان بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در این مذاکرات تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های دشمن نخواهد شد و برای لحظه‌ای از حقوق مسلم هسته‌ای خود عقب نخواهد نشست.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول