اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره جابربن‌حیان در همدان مطرح شد

رستمی: ایران دارنده رتبه چهارم علمی در سال 2018

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بوعلی با اشاره به رتبه 17 علمی ایران در جهان گفت: سایت‌های جهانی پیش‌بینی کردند که ایران در سال 2018 رتبه چهارم علمی جهان را از آن خود می‌کند.

رستمی: ایران دارنده رتبه چهارم علمی در سال 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در جشنواره جابربن‌حیان در همدان اظهار داشت: با نگاهی به گذشته شاهد این حرکت هستیم که تمام پیشرفت‌هایی که تاکنون اتفاق افتاده حاصل پذیرش اسلام در سرزمین‌های اسلامی بوده است.

وی با اشاره به دو عامل این جهش تصریح کرد: این جهش علمی معلول برداشتن تبعیض در یادگیری بین عموم مردم از یک سو و تشویق به یادگیری در بین اقشار مختلف از سوی دیگر بوده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی افزود: دانش‌آموزانی که امروز شاهد حضور آن‌ها در جشنواره جابربن‌حیان هستیم دانشمندان آینده ایران هستند که افتخارات زیادی را برای کشور اسلامی ایران رقم خواهند زد.

وی با اشاره به رتبه 17 علمی ایران در جهان عنوان کرد: تمام سایت‌های جهانی رتبه 17 علمی ایران را نمایش می‌دهند و همین سایت‌ها پیش‌بینی کردند که ایران در سال 2018 رتبه چهارم علمی جهان را از آن خود خواهد کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: دشمن با وجود همه تحریم‌ها و تهدید‌هایی که به ایران وارد کرده اما بر این مسئله اعتراف می‌کند که ایران در آینده قدرت علمی برتر خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات و پیشرفت‌هایی که در بین دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد هستیم دلیلی بر اثبات این سخن امام‌خمینی (ره) است که می‌گفت «امید من به شما دبستانی‌هاست» و امروز همه این امید‌ها به یاری خدا و تلاش ملت ایران محقق شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی در پایان گفت: جشنواره جابربن‌حیان طرح خوب و موفقی در کشور است چراکه خلاقیت و نوآوری را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/89007/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول