اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دومین یادواره سردار شهید لکزایی در زرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور ریش‌سفیدان، معتمدین، اقشار مختلف مردم و مسئولان، دومین یادواره سردار شهید حبیب لکزایی در زرآباد برگزار شد.

دومین یادواره سردار شهید لکزایی در زرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، دومین یادواره شهید لکزایی و محفل انس با قرآن کریم پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان بخش و شهرستان کنارک و قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی وفا در زرآباد برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنارک در این مراسم با اشاره به آیات و روایاتی در خصوص شهید و شهادت و جانبازی اظهار داشت: در مقام شامخ و با عظمت شهدا همین بس که آنان «عند ربهم یرزقون» هستند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا جامعی افزود: سردار شهید لکزایی نقش بی‌بدیلی به عنوان پرچمدار وحدت و یکپارچگی نزد جهان اسلام داشت.

بخشدار زرآباد هم در این مراسم گفت: حیات پر سراسر خیر و برکت شهید لکزایی، حیاتی جاودانه در قلب و ذهن مردم است.

مجتبی شجاعی بیان کرد: ارتزاق از سفره فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی و مردمداری از خصایص این شهید بزرگوار بود.

مصطفی لکزایی فرزند سردار شهید حبیب لکزایی نیز در ادامه مراسم به فرازی از زندگینامه آن شهید بزرگوار  پرداخت و از مردم بلوچستان به ویژه مردم کنارک و زرآباد تقدیر و تشکر کرد.

تنی چند از شاعران نیز در این محفل به قرائت شعر پرداختند و حمیدرضا احمدی وفا قاری بین‌المللی کشورمان هم به مدت 45 دقیقه به قرائت سوره آل عمران پرداخت و مردم را با صدای خویش از قرآن کریم مستفید کرد.

این یادواره به همت بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، حوزه مقاومت بسیج زرآباد وآموزش و پرورش، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی شهرستان کنارک برگزار شد.

این یادواره با هدف معرفی هر چه بیشتر شخصیت معنوی سردار شهید حبیب لکزایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این یادواره دومین یادواره‌ای است که به منظور تجلیل از خدمات شایسته سردار شهید لکزایی برگزار می‌شود و نخستین یادواره شهید حبیب دلها و سردار بی‌ادعای سپاه در 24 آذرماه امسال در زرآباد برگزار شد.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول