اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اعلام کرد

افزایش 1.68 درصدی ثبت به موقع واقعه فوت در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: درصد ثبت فوت طی مهلت قانونی به ثبت تا یکسال در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 1390، 1.68 درصد رشد داشته است.

افزایش 1.68 درصدی ثبت به موقع واقعه فوت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان، مهدی عسکری‌زاده ضمن اشاره به اهمیت ثبت فوت در مهلت قانونی اظهار داشت: رشد درصد ثبت فوت در مهلت قانونی به ثبت تا یکسال به دلیل اهمیت مقوله ثبت فوت و سو استفاده‌ها و سودجویی‌های احتمالی که ناشی از عدم ثبت آن است، حتی اگر یک صدم درصد نیز باشد، بسیار مهم است.

وی همچنین بیان کرد: در 11 ماهه سال 1391 تعداد 6 هزار و 231 واقعه فوت در هرمزگان به ثبت رسیده است که از این تعداد 3 هزار و 657 فوت مربوط به مردان و 2 هزار و 556 فوت مربوط به زنان است.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در همین راستا گفت: تعداد 5 هزار و 712 واقعه فوت نیز در مهلت قانونی به ثبت رسیده است که درصد ثبت فوت در مهلت قانونی به ثبت تا یکسال رقم 95.15 است که نشان از رشد 1.68 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: شهرستان‌های پارسیان، بستک و جاسک به ترتیب با رقم‌های 100، 99.26 و 99.03 درصد ثبت در مهلت قانونی به ثبت تا یکسال دارای رتبه اول تا سوم هستند.

عسکری‌زاده در این راستا اعلام کرد: بیماری‌های قلبی و عروقی با 31.34 درصد، علائم و حالات بد تعریف شده و مبهم (نظیر کهولت سن، پیری زودرس و ...) با 16.70 درصد و حوادث غیرعمدی 14.10 درصد بیشترین علت فوت طی 11 ماهه سال‌جاری در هرمزگان است.

اتنهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول