اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک بانوان کشور رقم خورد

پیروزی پرگل بانوان مازندرانی در شیراز

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال آمل از پیروزی پرگل و شیرین تیم فوتسال بانوان این شهرستان در رقابت‌های دسته یک بانوان کشور در شیراز خبر داد.

پیروزی پرگل بانوان مازندرانی در شیراز

معظم ساروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه تیم فوتسال بانوان دوشه هراز آمل به عنوان نماینده مازندران در لیگ دسته یک بانوان کشور حضور دارد، اظهار داشت: این تیم در نخستین بازی خود در برابر تیم آباده شیراز به پیروزی  پرگل شش بر یک دست یافت.

وی با اعلام اینکه این بازی ساعت 10 صبح امروز در سالن تختی شهر آباده شیراز برگزار شد، افزود: در این بازی سمیه حیدرزاده با چهار گل، فریبا روحی و زهرا قلی‌زاده با یک گل، گلزنان این رقابت‌ها بودند.

ساروی با اشاره به اینکه بازی دوم تیم فوتسال دوشه هراز آمل 17 اسفندماه به میزبانی آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این بازی آمل میزبان تیم اشکنان شیراز در سالن پیامبر اعظم خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم فوتسال دوشه هراز آمل به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور به همراه 16 تیم در چهار گروه رقابت می‌کند.

تیم آمل در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های سرم صدیق آباده، اشکنان شیراز و ارسن میناسیان رشت هم‌گروه است.

انتهای‌ پیام/86011/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول