اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

احتمال تبانی در انتخابات ایران بسیار ضعیف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: در همه ادوار انتخابات کسانی که برنده نبوده‌اند شعار تقلب را مطرح کرده‌اند، اما می‌دانیم با سیستمی که برای انتخابات در ایران تعریف شده، تبانی برای تقلب در انتخابات بسیار ضعیف است.

احتمال تبانی در انتخابات ایران بسیار ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام مهدی عربپور صبح امروز در همایش توجیهی ـ آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان‌های کرمان و هرمزگان اظهار داشت: در همه ادوار انتخابات کسانی که برنده نبوده‌اند شعار تقلب را مطرح کرده‌اند، اما می‌دانیم با سیستمی که برای انتخابات در ایران تعریف و وضعیتی که در قانون اساسی پیش‌بینی شده، تبانی برای تقلب در انتخابات بسیار ضعیف است.

وی افزود: کسانی که در سال 88 فتنه ایجاد کردند وقتی شورای نگهبان پذیرفت، بعضی صندوق‌ها شمارش شود، مشاهده کردند که چیزی در صندوق‌ها جابه‌جا نشده است.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم رأی مردم حفظ شود، زیرا امانت در دست مجریان انتخابات است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: حساسیت انتخابات پیش رو مسئولیت و کار ما را چند برابر می‌کند باید توجه ویژه به برگزاری و اجرای کار داشته باشیم.

عربپور گفت: تعاملاتی که در نظارت بر انتخابات در گذشته داشته‌ایم در این انتخابات هم داریم و امیدواریم انتخاباتی سالم و موفق برگزار کنیم.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این نشست گفت: ملت ایران در 22 بهمن سیلی محکمی به صورت استکبار زده و بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

کمالی با اشاره به فتنه سال 88 خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم که انتخابات با سلامت و اجرای قانون و همکاری مجریان برگزار شده و با بصیرت و تلاش همه نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی به عملکرد مسئولان و مجریان بر می‌گردد که اگر بر اساس قانون باشد به بهترین وجه انجام می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول