اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبر داد

شناسایی 5 هزار دانش‌آموخته صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از شناسایی 5 هزار دانش آموخته آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت خبر داد.

شناسایی 5 هزار دانش‌آموخته صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش فارس از اهواز، محمد گذاری در گردهمایی دانش آموختگان و ایثارگران آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت در مجموعه فرهنگی حضرت امام رضا (ع) اهواز اظهار کرد: تاکنون از سوی دبیرخانه همایش، 5 هزار نفر از دانش آموختگان آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت شناسایی شدند.

وی افزود: برای برگزاری این گردهمایی، اقداماتی از اواخر سال 1389 آغاز شد و در اردیبهشت سال جاری دبیرخانه آن در محل سابق آموزشگاه حرفه‌ای شهید باهنر تشکیل شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه به بیان برخی اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه گردهمایی دانش آموختگان و ایثارگران آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت پرداخت و گفت: تاکنون اطلاعات و رزومه بیش از 150 نفر از اساتید آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت جمع‌آوری شده است.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه گردهمایی، استخراج اسامی شهدای عزیز آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت بوده که آمار آنها 44 نفر است.

گذاری اضافه کرد: برای برگزاری گردهمایی دانش آموختگان و ایثارگران آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت بیش از 30 جلسه برگزار شد تا بتوانیم این همایش را به طور شایسته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در دوران فعالیت این آموزشگاه‌ها خدمات قابل توجهی از سوی دانش آموختگان به مجموعه صنعت نفت شد و دانش آموختگان این مراکز امروز جایگاه مهمی در این صنعت دارند.

همچنین حمید بورد مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در پیامی به گردهمایی دانش آموختگان و ایثارگران آموزشگاه‌های حرفه‌ای صنعت نفت با تشریح نقش آموزشگاه‌های حرفه‌ای در تامین نیروهای ماهر و متخصص، از تلاش‌های دانش آموختگان این مراکز آموزشی در پیشبرد اهداف صنعت نفت تقدیر کرد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول