اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

اقلام مورد نیاز عید فارسی‌ها فراهم شده است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برپایی 450 غرفه برای ارائه اقلام مورد نیاز مردم در نمایشگاه فروش بهاره شیراز، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

اقلام مورد نیاز عید فارسی‌ها فراهم شده است

حسین صادق عابدین امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه فروش بهاره شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از نظر کمی در ارائه محصولات مختلف نسبت به سال گذشته که حدود 600 محصول ارائه شده بود، رشد دو برابری داشته‌ایم که در این راستا بازدید 150 هزار نفری از این نمایشگاه نشان دهنده رضایت مردم از توزیع کالاهای مورد نیاز است.

مقام ارشد استان فارس با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بر تنظیم بازار نیز اثر مثبت دارد افزود: به زودی توزیع و فروش میوه‌های مورد نیاز نیز در نمایشگاه بهاره شهر شیراز آغاز می‌شود که با اقدامات و نظارت‌های انجام شده در این حوزه، قیمت میوه در شهرستان شیراز با استان‌های هم‌جوار نزدیک و همخوانی دارد که خبر خوبی برای شهروندانی است که نگران گرانی میوه شب عید هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به صف‌های طولانی برای خرید اقلام مورد نیاز مردم در شب عید اضافه کرد: برای رفاه بیشتر همشهریان غرفه‌های ارائه محصولات را افزایش می‌دهیم و از شهروندان تقاضا داریم برای خرید عجله نکنند و در صف‌های طولانی معطل نشوند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده محصولات مورد نیاز شب عید به اندازه کافی برای شهروندان وجود دارد که در این راستا انواع گوشت سرد و گرم نیز با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

استاندار فارس همچنین در مورد اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیلات نوروزی این استان بیان داشت: مدت پنج ماه است که ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کار خود را آغاز کرده و مدیران و مسؤلان این استان با جدیت کارها را پیگیری و دنبال می‌کنند که در این راستا سعی شده برای جذب مسافران نوروزی و توریست‌ها جاذبه‌های جدیدی فراهم شود.

وی اضافه کرد: حمام وکیل، موزه وکیل، مسجد وکیل، محوطه بیرونی مسجد وکیل، سعدیه و حافظیه از جمله جاذبه‌های توریست‌پذیر شهر فرهنگی شیراز هستند.

صادق عابدین ابراز داشت: برای مناسب‌سازی ورودی‌های شهرستان شیراز اقدامات جدی صورت گرفته و مقرر شده است تا ورودی‌های پایتخت فرهنگی ایران اسلامی قبل از شروع ایام عید نوروز مناسب‌سازی شوند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول