اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کاشمر:

ایران بهترین امنیت اخلاقی و سیاسی را در منطقه دارد

خبرگزاری فارس: دادستان کاشمر گفت: ایران اسلامی امروزه بهترین امنیت اخلاقی، سیاسی و مرزی را در منطقه دارد.

ایران بهترین امنیت اخلاقی و سیاسی را در منطقه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد میدانی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای روستای عارف‌آباد کاشمر اظهار داشت: در حالی که قبل از انقلاب اسلامی این آب و خاک آماج تاخت و تاز مستشاران آمریکایی بود، امروز تنها ملتی که پیشتاز مبارزه با آمریکا و استکبار است و بدون ترس از هیچ قدرتی شعار انقلابی مرگ بر آمریکا را سر می‎دهد، ملت ایران است.

وی ادامه داد:‌ ایران اسلامی امروزه بهترین امنیت اخلاقی، سیاسی و مرزی را در منطقه دارد که این نعمت را مدیون خون شهداست و اگر شهدای ما نبودند از اسلام هم خبری نبود. چرا که شهدا برای رفتن مقابله گلوله گریه می‎کردند و همین اعتقادات آن‎ها بود که ما توانستیم در برابر جهان کفر ایستادگی کنیم.

میدانی با بیان اینکه امروزه پیشکسوتان باید همانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پیام شهدا و انقلاب را برای جوانان بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان امروز اگر می‎خواهند بر این عزت و افتخار باقی بمانند، باید مراقب باشند و بدانند که جنگ هنوز تمام نشده است، بلکه جنگ کنونی بسیار پیچیده‌تر از هشت سال دفاع مقدس است.

دادستان کاشمر تصریح کرد: دشمنان ما می‎دانند که جنگ نظامی دیگر مؤثر نیست و اگر آمریکا می‎دانست که در جنگ نظامی موفق است، لحظه‌ای درنگ نمی‎کرد ولی دشمن به این نتیجه رسیده که رمز موفقیت این ملت، اسلام ناب محمدی است.

 وی تاکید کرد: تمام نقشه‎های آن‎ها بر این متمرکز شده است که اولاً ولایت فقیه را از این ملت بگیرند و پس از آن سعی کنند نیروی محرک و کاری جامعه یعنی نسل جوان را از درون تهی کرده و اعتقادات آن‎ها را متزلزل سازند.

به همت حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) و پایگاه بسیج شهید صدوقی روستای عارف‌آباد کاشمر یادواره ده شهید سرافراز این روستا با حضور پرشور اهالی روستای عارف‌آباد، جمع کثیری از خانواده‎های معظم شهدا و مسئولین شهرستان کاشمر در محل حسینیه ابوالفضلی این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول