اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سراوان:

دستگاههای نظارتی بر قیمت کالاهای مصرفی بیش از پیش اقدام کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار سراوان گفت: ضروری است تا دستگاه‌های نظارتی، بر قیمت کالاهای مصرفی اولیه شهروندان بیش از پیش توجه و اقدام کنند.

دستگاههای نظارتی بر قیمت کالاهای مصرفی بیش از پیش اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، سید منصور بزرگ‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار ویژه طرح نوروز 92 شهرستان سراوان با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا در فرمانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه عید باستانی نوروز قرار داریم نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای تأمین مایحتاج شهروندان سراوان از 15 اسفندماه جاری با حضور غرفه‌داران شهرستان دایر خواهد شد.

وی تأکید کرد: اقلام مصرفی، کالایی، آجیل و خشکبار و میوه مورد نیاز شهروندان باید مدیریت شود تا مصرف کننده با قیمت تعادلی مایحتاج خود را تأمین کند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار سراوان ضمن بیان اینکه گوشت شهروندان از طریق مرغداری‌ها و مبادی مربوطه باید تأمین شود تا به دست شهروندان برسد از متولیان امر خواستار همکاری فروش گوشت با قیمت متعادل شد.

بزرگ‌زاده همچنین از دستگاه‌های نظارتی خواست تا از تاریخ 15 لغایت 25 فروردین ماه سال آینده نظارت و بازرسی مستمر بر قیمت کالاهای مصرفی اولیه شهروندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند و موارد غیر بهداشتی را با شماره تلفن 5222807 در میان بگذارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سراوان هم در این جلسه گزارشی از روند طرح نظارتی ویژه نوروز 92 با هدف حمایت از مصرف کنندگان ارائه داد.

حمیدالله جهاندیده گفت: با توجه به بازدیدهای مکرر بازرسان در سطح شهرستان از ابتدای امسال به تعداد 3 هزار و 241 مورد بازرسی انجام شده که 241 فقره پرونده متخلف از کسبه با ارزش ریالی حدود 647 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی تحویل تا با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد.

انتهای پیام/75002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول