اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

همدلی و وحدت مسئولان مهم‎ترین عامل غلبه بر مشکلات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه لردگان گفت: مهم‎ترین عامل موفقیت و غلبه بر مشکلات داخلی و خارجی، وحدت بین مسئولان و همدلی آن‌هاست.

همدلی و وحدت مسئولان مهم‎ترین عامل غلبه بر مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی کارکنان سپاه در شهرستان لردگان به توصیه‎های مقام معظم رهبری به سران قوا اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مسئولان بخواهند در اداره امور کشور موفق باشند، باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و از پر رنگ کردن اختلاف سلیقه‎ها پرهیز کنند.

وی افزود: مهم‎ترین عامل موفقیت و غلبه بر مشکلات داخلی و خارجی وحدت بین مسئولان و همدلی آنهاست.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: اختلاف بین مسئولان آب به آسیاب دشمن ریختن است که نگرانی دوستداران نظام و خوشحالی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

اسحاقی از نظام جمهوری اسلامی به عنوان موثرترین نظام در عرصه‌های سیاسی، بین‌المللی و مردم‌داری نام برد و گفت: به همین منظور، تاثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در جوامع بشری بسیار زیاد است و از همین روست که دشمنان استکباری نمی‌خواهند این تاثیرگذاری وجود داشته باشد.

وی مردمی بودن را مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: تأثیر انقلاب اسلامی بر تحولات کنونی جهان تردید‌ناپذیر است و امروز هیچ سیاستمداری تردید ندارد که با ظهور انقلاب اسلامی دوران حاکمیت اندیشه‌های ضدبشری به پایان رسیده است  که باید این شرایط و موقعیت که حاصل و دستاورد خون هزاران شهید است را قدردان بود.

فرمانده سپاه لردگان تصریح کرد: اگر پشتیبان ولایت فقیه بوده و از دستورات اسلام پیروی کنیم، هیچ گزند و توطئه‌ای کشور ما را تهدید نخواهد کرد.

انتهای پیام/68003/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول