اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهان:

تاثیر پژوهش در تمدن فعلی جهان بدیهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهان گفت: تاثیرگذاری پژوهش در تمدن کنونی دنیا و در آینده آن بسیار روشن و بدیهی است.

تاثیر پژوهش در تمدن فعلی جهان بدیهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده ظهر امروز در آیین تجلیل از ممتازان طلاب حوزه علمیه ماهان در زمینه پژوهش و آموزش، ترویج علم و پژوهش در حوزه تبلیغ در حوزه دین، پرورش مبلغان در زمینه خاطره‌نویسی، روایت‌گری جنگ و استاد قرآن را از اهداف این مراسم دانست.

وی اظهار داشت: یک منبع اصلی طی تاریخ برای معرفی و ترویج پژوهش، امام صادق (ع) بوده‌اند که توسط شاگردان برجسته خود، پژوهش‌های علوم تجربی را علاوه بر علوم دینی تاسیس و ترویج کرده‌اند و در حقیقت نورافشانی پژوهش مرهون آن امام معصوم (ع) است.

محمدزاده با بیان اینکه تاثیرگذاری پژوهش در تمدن کنونی دنیا و در آینده آن بسیار روشن و بدیهی است، بیان داشت: هر چه در تاریخ بشری به زمان‌های اخیر نزدیک می‌شویم، این تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.

امام جمعه ماهان افزود: روش تشویق طلاب این حوزه یک روش کاملا اصول‌مند و دارای چارچوب قابل قبول در تمام مراکز علمی و پژوهشی در ایران و خارج کشور است.

وی عنوان کرد: در این روش به غیر از معدل، نمرات شرکت در کارگاه‌ها شفاهی و تعداد غیبت‌ها و میزان فعال بودن در کلا‌سها و مدرسه ملاک عمل قرار می‌گیرد.

محمدزاده گفت: از بین 106 طلاب پژوهشگر این حوزه حسین میراحمدی توانست در مسابقات کشوری بسیج طلاب در زمینه تفسیر رتبه اول را از آن خود کند.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول