اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کنگان خبر داد

تولید 120 هزار تن گوجه‌فرنگی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کنگان از تولید 120 هزار تن گوجه‌فرنگی در این شهرستان خبر داد.

تولید 120 هزار تن گوجه‌فرنگی در کنگان

عبدالله شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار کرد: توجه به کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان این حوزه از اولویت‌های مسئولان جهاد کشاورزی در کنگان است و طی چند سال اخیر در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم.

وی افزود: در سال تولید ملی جایگاه کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بسیار بالاست و امیدواریم با حمایت از این قشر شاهد بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: کنگان دارای ظرفیت‌های خوبی در عرصه کشاورزی است و در صورت تأمین به موقع آب و افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌ها، موفقیت‌های بیشتری به دست خواهد آمد.

شجاعی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات و تسهیلات به کشاورزان از برنامه‌های این مدیریت برای حمایت از تولیدکنندگان کشاورزی است و امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کنگان از تولید 120 هزار تن گوجه‌فرنگی در کنگان خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش از 120 هزار تن گوجه‌فرنگی در مزارع این شهرستان تولید می‌شود.

شجاعی افزود: تاکنون از 2 هزار و 700 هکتار سطح زیر کشت مزارع کشاورزی شهرستان کنگان بیش از 60 هزار تن گوجه‌فرنگی برداشت شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال نیز بیش از 60 هزار تن دیگر برداشت و میزان تولید و برداشت گوجه‌فرنگی در این شهرستان جمعاً در سال 91 به بیش از 120 هزار تن برسد.

وی اظهار کرد: مقابله با آفات کشاورزی و تلاش برای افزایش کیفیت محصولات کشاورزی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همکاری کشاورزان شاهد بهبود کیفیت محصولات مختلف کشاورزی در کنگان باشیم.

شجاعی گفت: در دولت نهم و دهم شاهد حمایت‌های خوب و قابل توجهی از کشاورزان بوده‌ایم که این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول