اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

باید اقتصاد مقاومتی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: باید اقتصاد مقاومتی را در شرایط جنگ اقتصادی دشمن به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

باید اقتصاد مقاومتی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی با اشاره به اینکه سمت‌گیری اردوهای بسیج سازندگی به سمت محرومیت زدایی در مناطق محروم است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر آموزش و کار جهادی و بسیج سازندگی تاکید و فرمودند که با قوت کار بزرگ خود را ادامه دهید.

وی افزود: تفکر منطقه محور و خط کشی‌هایی که امروز در بین ملت‌های مسلمان و به بهانه ملی گرایی وجود دارد در کشور ما وجود نداشته و بسیج چنین مرزی را شکسته و بسیجیان به کمک تمام استان‌های محروم هم جوار می‌روند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: این شعار اصلی انقلاب در همه نقاط کشور تحقق یافته که نمونه بارز آن را در زلزله آذربایجان و تعهد در ساخت روستاها به کمک سپاه و بسیج می‌توان برشمرد.

وی با بیان اینکه بحث حضور قوی در اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل امسال برای پنجمین سال از سوی رهبری با شعار اقتصادی آغاز شد، ادامه داد: در هیچ دوره و هیچ کشوری در منطقه نظام بین‌الملل، چنین تحریم‌ها و فشارهای شدیدی را از دشمن به خود ندیده است.

اسماعیلی گفت: هر چند ما هم تدابیرمان می‌توانست بهتر باشد اما نگاه ما این است که اقتصاد مقاومتی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به قرارگاه عدالت استان، اضافه کرد: همه ظرفیت استان را برای اقتصاد مقاومتی به کار خواهیم گرفت، چنانکه با توجه به اختصاص اعتبارات ملی در قرارگاه اقدامات مهمی اتفاق می‌افتد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در خواست کرد: فرمانداران تفاهمنامه مجزا با بسیج منعقد کنند و گزارشات فعالیتشان را نیز در قرارگاه عدالت به صورت ادواری به عنوان بحث زنده دنبال کنند.

وی افزود:پیشنهاد می‌شود خانه عالم با محوریت بسیج سازندگی در روستاها ساخته و اردوی هجرت در سال آینده با توجه به افزایش 20 درصدی نیرو در حوزه آموزش و پرورش همراهی بیشتری داشته باشند.

اسماعیلی در بخشی از صحبت‌های خود به تغییر جهت گیری در تولید گوشت قرمز و گوشت جایگزین بلدرچین و شتر مرغ اشاره و اظهار کرد: تولید این گوشت‌ها علاوه بر سلامت بهداشت هزینه ها را هم پایین می‌آورد.

وی در پایان از سوق دادن تسهیلات وام در برنامه معاونت برنامه‌ریزی استان و تأمین اعتبار بنگاه‌های زود بازده و آموزش‌های ادواری توسط فنی و حرفه‌ای با کمک طرح هجرت 3 خبر داد.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول