اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

توقیف وانت نیسان با 44 میلیون ریال خلافی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان از توقیف وانت نیسان با 44 میلیون ریال خلافی در زنجان خبر داد.

توقیف وانت نیسان با 44 میلیون ریال خلافی

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران انتظامی استان زنجان بهمن ماه امسال 236 خودرو که دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال بودند، را توقیف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در راستای حفظ جان مردم و احترام به حقوق دیگران و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند، اضافه کرد: متاسفانه برخی از نگرش‌های نامطلوب برخی از رانندگان متخلف علاوه بر زیرپاگذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی جان افراد جامعه را که مهمترین سرمایه هر کشوری است، به خطر می‌اندازد.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو توسط ماموران پلیس راه استان زنجان در محور زنجان - قزوین نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه استان پس از توقف این خودرو وانت نیسان متوجه شدند که این راننده خودرو بارها به علت زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی مرتکب تخلف شده و دارای 44 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این خودرو توقیف شده و در پارکینگ است، اضافه کرد: برخی از مراحل قانونی در زمینه رسیدگی به این پرونده انجام شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر پلیس راه استان زنجان به شدت با رانندگانی که قصد تخلف در جاده‌های استان و به خطر انداختن جان شهروندان را داشته باشند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول