اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان انار خبر داد

توقیف تریلر حامل 7 هزار لیتر سوخت قاچاق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: تریلر حامل 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و 100 حلقه لاستیک خارجی در این شهرستان توقیف شد.

توقیف تریلر حامل 7 هزار لیتر سوخت قاچاق

محمد مهدوی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان انار اظهار داشت: پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی و فنی مقدار 7 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به همراه 100 حلقه لاستیک خارجی قاچاق را از یک دستگاه تریلر که از استان‌های مرکزی به سمت زاهدان در حرکت بود، کشف کرد.

وی افزود: سه نفر متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 کشف محموله 18 کیلویی هروئین در بافت

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: مأموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف بیش از 18 کیلوگرم هروئین و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

علی محمدی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت هنگام ایست و بازرسی در محور بافت ـ سیرجان به یک دستگاه سواری رونیز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پلیس در بررسی مدارک هویتی راننده خودرو توقیف شده، متوجه جعلی بودن آن شد و پس از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ در بازرسی از آن بیش از 18 کیلوگرم هروئین جاسازی شده در بدنه آن را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر شد که با دادن پیشنهاد رشوه 10 میلیون ریالی قصد فرار از چنگال قانون را داشت، اما مأموران انتظامی ضمن رد این پیشنهاد، وی را به همراه مواد مخدر کشف شده و خودروی توقیفی تحویل دستگاه قضایی دادند.

انتهای پیام/80021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول