اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر بدهی 50میلیارد ریالی شهرداری

تأمین اجتماعی استخر شهروند بجنورد را توقیف کرد

خبرگزاری فارس: تأمین اجتماعی نسبت به آنچه که بدهی معوقه مربوط به حق بیمه کارکنان شهرداری خوانده می‌شد، استخر شهروند بجنورد را توقیف کرد.

تأمین اجتماعی استخر شهروند بجنورد را توقیف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صدور اجرائیه ثبت برای توقیف استخر شهروند در حالی است که راهبری آن را بخش خصوصی بر عهده دارد و اخیرا قرار داد وی با شورا تمدید شده است.

این مجموعه آبی بابت 50 میلیارد ریال بدهی معوقه شهرداری بجنورد به تأمین اجتماعی بازداشت شده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در این باره گفت: بدهی 50 میلیارد ریالی شهرداری به تأمین اجتماعی مربوط به امسال نبوده و شامل سنوات گذشته است.

محمود تمنانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: شهرداری برای تصفیه بدهی خود این مجموعه آبی و یا زمین‌های دیگر را می‌تواند به عنوان تهاتر به تأمین اجتماعی واگذار کند.

وی افزود: این اداره کل این آمادگی را داشته تا هر طور که شهرداری بجنورد توان باز پرداخت داشته، برای دریافت مطالبات خود تعامل کنیم.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه بازداشت برخی از مایملک واحدهای بدهکار در استان برای دستیابی به حقوق سازمان مسبوق به سابقه است تصریح کرد: در این راستا برای کارخانه الیاف شیروان هم اقدام مشابه انجام شده بود.

استخر شهروند نخستین استخر سرپوشیده خراسان شمالی بوده که 10سال قبل با حضور  رسولی استاندار وقت خراسان بزرگ افتتاح شد.

این مجموعه آبی که در ابتدا ساخت در قالب شرکت تعاونی اجرا و تحویل شهرداری شد به خاطر قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر و مهیا بودن امکانات مختلف بیشترین اقبال را از سوی شهروندان داشته است.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول