اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه گذشته صورت گرفت

توقیف 12 هزار وسیله نقلیه در مرودشت

خبرگزاری فارس: 12 هزار و 532 وسیله نقلیه متخلف طی 10 ماه گذشته در شهرستان مرودشت توقیف شد.

توقیف 12 هزار وسیله نقلیه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی مرودشت اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با هدف ارتقای ایمنی و افزایش انضباط اجتماعی و ترافیکی در سطح این شهرستان، این طرح از ابتدای سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

 

علی شیبانیان ادامه داد: در این مدت با به کارگیری امکانات، تجهیزات و اجرای طرح‌های ویژه کنترلی در سطح خیابان‌ها و میادین اصلی این شهرستان، ماموران موفق شدند، 9 هزار و 207 خودرو و سه هزار و 325 موتورسیکلت متخلف را توقیف کنند.

وی تصریح کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسائی، حرکات مارپیچ و مخاطره‌آمیز از جمله تخلفات موتورسیکلت‌های توقیفی و آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن گواهینامه و مدارک خودرو از جمله تخلفات خودروهای توقیفی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به استمرار طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در ایام پایانی سال، گفت: تشدید این طرح با هدف برخورد با رانندگان خودروهای فاقد کمربند ایمنی، ساماندهی گذرگاه‌های عابر پیاده و برخورد با کامیون‌های متخلفی که به معابر ورود ممنوع راه یافته‌اند، به طور همزمان به مرحله اجرا درمی‌آید.

شیبانیان در پایان با اشاره به نقش مشارکت عمومی مردم در تامین نظم و انضباط ترافیکی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/2448/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول