اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران خبر داد

شرکت کمان‌داران ایرانی در مسابقات قهرمانی « جایزه بزرگ تایلند»

خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: شرایط آب‌وهوایی مناسب مهم‌ترین دلیل برپایی اردو در آبادان است.

شرکت کمان‌داران ایرانی در مسابقات قهرمانی « جایزه بزرگ تایلند»

حجت‌الله واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با همت مسئولان هیئت تیروکمان خوزستان و آبادان اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران در شهر آبادان در حال برگزاری است.

وی افزود: خوشبختانه شرایط اردو بسیار مطلوب و امکانات مورد نیاز اردونشینان نیز به خوبی فراهم شده است و با شرایطی ایده‌آل در حال تمرین هستیم.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین علل انتخاب آبادان به عنوان محل برپایی اردوی تیم ملی شرایط مناسب آب و هوایی است.

واعظی تصریح کرد: آبادان در این فصل از سال به لحاظ شرایط آب‌وهوایی همچون رطوبت، وزش باد و بارندگی شرایطی مشابه با کشور اندونزی که میزبان بازی‌های کشورهای اسلامی در خردادماه 92 است دارد.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور نیز به‌منظور آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های بازی‌های کشورهای اسلامی است.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران خاطرنشان‌کرد: البته قبل از آن قرار است تا تیراندازان کشورمان در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ تایلند که در بانکوک برگزار می‌شود حضور یابند.

واعظی افزود: حضور در این مسابقات که در روزهای آینده برگزار می‌شود به عنوان میدانی برای محک‌زدن میزان آمادگی تیراندازان خواهد بود.همچنین رقابت‌های قهرمانی جهان که تابستان امسال در چهار مرحله برگزار می‌شود یکی دیگر از میدان‌های مهم پیش‌روی تیراندازی با کمان است.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران خاطرنشان‌کرد: مسابقات جهانی در چهار مرحله برگزار و نفرات برتر مراحل مختلف در دیدارهای پایانی به رقابت می‌پردازند.

واعظی در پایان با مطلوب ارزیابی کردن اردوی تیم ملی در آبادان گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با توجه به شرایط مناسب این اردو بهره لازم را برای آماده‌سازی تیم ملی بردند.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول