اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در خوزستان

پروانه ساختمانی تمام رایانه‌ای در شوشتر صادر شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از صدور پروانه ساختمانی به صورت کاملا رایانه‌ای در این شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری شوشتر در مسیر توسعه انفورماتیک قرار دارد.

پروانه ساختمانی تمام رایانه‌ای در شوشتر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دٌر صبح امروز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برای نخستین بار در خوزستان چنین اتفاقی رخ می‌دهد که بخش ساختمانی و شهرسازی شهرداری همزمان رایانه‌ای شده و همه اطلاعات به صورت کاملا دیجیتالی بین این دو واحد رد و بدل می‌شود.

وی با اشاره به مزایای بسیار زیاد این اقدام افزود: این اقدام می‌تواند در راستای کاهش مشکلات مردم و مستندنگاری اقدامات تا صدور پروانه ساختمانی کمک فراوانی کند و شهرداری شوشتر به این دلیل در این باره اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید دیگر واحدهای شهرداری شوشتر نیز شاهد چنین تغییراتی باشند، تاکید کرد: دیگر واحدهای شهرداری شوشتر نیز باید شاهد چنین تغییرات زیرساختی باشند و همه مدیران واحدهای برای فعالیت رایانه‌ای آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت تا مشکل خاصی در این باره به وجود نیاید.

*سیستم رایانه‌ای شفافیت اقدامات را بالا می‌برد

شهردار شوشتر اظهار کرد: تبدیل سیستم‌های دستی به رایانه‌ای باعث می‌شود تا اقدامات دستی و در برخی موارد خاص دستکاری‌های خارج از قانون متوقف شود و این بهترین مزیت چنین تحولی است.

دٌر با اشاره به اینکه شوشتر نیازمند تحولی عظیم در این باره است، افزود: شهرداری شوشتر نیازمند تحول‌های زیربنایی در بخش رایانه‌ است و کارمندان باید فعالیت‌های خود را در بازه‌ زمانی کوتاهی به طور کامل به صورت رایانه‌ای انجام دهند.

وی تاکید کرد: نصب نرم‌افزار ساختمانی و شهرسازی در شرایط کنونی باعث کاهش ترافیک و کاهش صرف وقت در شهرداری می‌شود و همین امر باعث افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

*تحول در شب عید شوشتر

شهردار شوشتر اظهار کرد: در شب عید در شوشتر شاهد تحولاتی خواهیم بود و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سامان‌دهی شهر در آستانه نوروز شده است تا مهمانان نوروزی در این ایام بتوانند از حضور در شهر شوشتر لذت ببرند.

وی افزود: همه نیروهای شهرداری شوشتر برای آماده‌سازی شهر در آستانه نوروز مشارکت می‌کنند و از ماه‌ها پیش برای این مهم برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول