اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استقلال صنعتی خوزستان:

برای برد پاس به همدان آمده بودیم / مستحق صعود به لیگ برتر هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: برای کسب سه امتیاز و شکست تیم فوتبال پاس به همدان آمده بودیم و برای این کار برنامه داشتیم.

برای برد پاس به همدان آمده بودیم / مستحق صعود به لیگ برتر هستیم

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بازی بسیار خوب و با برنامه‌ای را مقابل پاس از خود به نمایش گذاشتیم و نتیجه بازی را هم گرفتیم.

وی افزود: برای این‌که صدر جدول را از دست دهیم باید این نتیجه را کسب می‌کردیم و ما به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم تا دوباره خودمان را در جدول احیا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که استقلال خوزستان مستقیم به لیگ برتر صعود می‌کند، ادامه داد: باید در بازی‌های آینده نتایج دلخواه تیم را کسب کنیم تا با لغزش شهرداری یاسوج در بازی‌های آینده صدر جدول را از آن خود کنیم.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره صحنه پنالتی گفت: من که نمی‌توانم از روی نیمکت تشخیص دهم که پنالتی بوده است یا خیر.

روشنایی درباره احساسی شدن خود در ثانیه‌های پایانی اظهار داشت: در آن زمان به قدری خوشحال و شاد بودم که احساسات به عقلم غلبه کرد شما باید بدانید که ما برای این جایگاه بسیار زحمت کشیده‌ایم در گرمای سوزان خوزستان قبل از هر تیمی برای شرکت در لیگ برتر تلاش کردیم.

وی با اشاره به پرداخت‌های مالی باشگاه عنوان کرد: کل قرارداد بازیکنان ما 585 میلیون تومان است در صورتی که برای مثال مبلغ قرارداد دفاع‌های تیم پاس 600 میلیون تومان است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان ادامه داد: ما تیمی جوانی هستیم که غیرت و جنگندگی داریم و از جان خود برای صعود مایه می‌گذاریم.

وی در ادامه تأکید کرد: تا به حال 80 درصد از قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت شده است.

روشنایی درباره هدفگذاری باشگاه استقلال خوزستان گفت: یکی از هدفگذاری‌های ما شکست پاس در همدان بود که به این هدف رسیدیم اما هدف ما از ابتدای فصل صعود مستقیم به لیگ برتر بوده است.

وی با بیان این‌که مستحق صعود به لیگ برتر هستیم، خاطرنشان کرد: باید از مدیرعامل و رئیس کارخانه شرکت‌های صنعتی خوزستان تشکر کنم که از لحاظ امکانات برای ما چیزی کم نگذاشتند.

گفتنی است، دیدار دو تیم پاس همدان و استقلال خوزستان روز دوشنبه 7 اسفند در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که تیم استقلال صنعتی خوزستان در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم پاس را شکست دهد.

هم‌اکنون پاس با 35 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد و این‌که استقلال صنعتی خوزستان با این سه امتیاز موفق شد با تیم صدرنشین شهرداری یاسوج در عدد 39 هم امتیاز شوند.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول