اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان:

برد برابر استقلال حکم لیگ برتری شدن پاس همدان را امضا می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: حساسیت بازی برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان به حدی است که برنده این بازی تا حد زیادی به قهرمانی و صعود به لیگ برتر امیدوار خواهد شد.

برد برابر استقلال حکم لیگ برتری شدن پاس همدان را امضا می‌کند

فرج‌الله یثربی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط تیم فوتبال پاس همدان در بازی برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: با توجه به برد هفته گذشته در بازی خارج از خانه در اهواز برابر تیم ملی حفاری، تیم با روحیه بالایی این هفته تمرینات خود را پشت سر گذاشته و برای این بازی حساس آمادگی لازم داریم.

وی افزود: با تدبیر و صلاحدید کادر فنی تیم، بعد از بازگشت از اهواز تمرینات هجومی در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم در بازی حساس و خانگی که برابر تیم دوم جدول داریم با برد شیرین به صدر نزدیک شویم و برای صعود به لیگ برتر در هفته‌های باقی مانده برنامه‌ریزی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: با تلاش کادر پزشکی تیم مقداد قباخلو که دچار مصدومیت شده بود به این بازی رسیده است و تنها مصدومان تیم محسن ربیع‌خواه و مصطفی یوسف‌علیزاده هستند که تا هفته‌های آینده به تیم ملحق می‌شوند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر این‌که در بازی استقلال خوزستان تیم پاس بازیکن محرومی دارد یا خیر اظهار داشت: در بازی برابر حفاری دو بازیکن تأثیرگذار اویس کردجهان و مهرداد رضایی را به دلیل سه اخطاره شدن در اختیار نداریم.

یثربی تأکید کرد: سه امتیاز این بازی برای برنده ارزش شش امتیازی دارد که امیدواریم با حمایت و حضور تماشاگران و همت و غیرتی که از بازیکنان تیم سراغ داریم با برد در این بازی دل هواداران را شاد کنیم و برای صعود به لیگ برتر قدم محکمی را برداریم.

وی هواداران پرشور تیم پاس را سرمایه اصلی باشگاه پاس دانست و متذکر شد: از همه فوتبال‌دوستان همدانی دعوت می‌کنم برای تشویق تیم در برابر استقلال خوزستان حضور گسترده‌ای داشته باشند تا بتوانیم از حضور این عزیزان برای برد برابر تیم خوزستانی نهایت استفاده را کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان ابراز امیدواری کرد: با قول مساعدی که مدیران ارشد تیم برای حل شدن مشکلات مالی دادند به‌زودی این موضوع حل شود و در هفته‌های آینده با روحیه بیشتر به مسابقات ادامه دهیم تا ضمن قهرمانی به لیگ برتر صعود کنیم.

گفتنی است، تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم پاس همدان موفق شد با کسب 35 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گیرد و عصر روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ساعت 15 از تیم رده دومی استقلال صنعتی خوزستان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول