اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی

دونده لنگرودی قهرمان مسابقه دو و میدانی بین‌المللی فجر شد

خبرگزاری فارس: کسب عنوان قهرمانی مسابقه دو و میدانی بین‌المللی گرامیداشت دهه مبارک فجر به اسکندر بلوکی دونده لنگرودی رسید.

دونده لنگرودی قهرمان مسابقه دو و میدانی بین‌المللی فجر شد

دونده لنگرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به رمز موفقیت خود در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی بین‌المللی دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این مسابقه با شرکت 120 ورزشکار در روز جمعه 13 بهمن‌ ماه در سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در دوی 80 متر و یک‌ هزار و 500 متر به مقام قهرمانی دست یافتم.

اسکندر بلوکی افزود: دوندگانی از اصفهان و تهران نیز موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شدند؛ ضمن اینکه این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی دوی ماراتن امارات نیز که با شرکت 34 تیم از کشورهای مختلف آسیا در روز جمعه شش بهمن‌ ماه جاری با شرکت 20 هزار دونده از سراسر جهان به مسافت 42 کیلومتر در شهر دبی برگزار شد بنده از تیم ملی ماراتن ایران موفق به کسب مقام سوم شدم.

این دونده گیلانی با بیان اینکه در دوی ماراتن دبی دوندگانی بالغ بر 100 ملیت شرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان برگزاری ماراتن دبی از این رقابت‌ها برای رونق گردشگری این منطقه استفاده می‌کنند.

به گفته وی، بیش از 11 هزار دونده از 121 ملیت در ماراتن دبی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول