اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در بوشهر آغاز شد

دومین روز از رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" / تمرین 4 عملیات میدانی

خبرگزاری فارس: دومین روز از رزمایش بزرگ 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" صبح امروز در منطقه عمومی پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر آغاز شد.

دومین روز از رزمایش 20 هزار نفری  "الی بیت المقدس" / تمرین 4 عملیات میدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش روز گذشته در نخستین روز از رزمایش در محل میدان مستقر شدند و تا ساعت 24 شب گذشته در جایگاه‎هایی که برای آنان پیش‌بینی شده بود، استقرار یافتند.

صبح امروز نیز با حضور مسئولان ارشد نظامی کشوری و استانی و سخنرانی سردار نقدی دومین روز از رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" آغاز شد.

دومین روز از رزمایش بزرگ 20 هزار نفری شامل صبحگاه مشترک و سان دیدن فرمانده‌های نظامی و سازمان بسیج مستضعفین و نیروهای مستقر در میدان است.

در ادامه برنامه‎های امروز رزمایش بزرگ 20 هزار نفری در بوشهر تمرین‎های چهار عملیات مختلف که قرار است فردا در میدان انجام شود، صورت می‎گیرد.

این چهار عملیات شامل دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخیری، هلی‌برن و ضد هلی‌برن و امداد و نجات در منطقه عمومی بوشهر و چغادک است.

سرود دسته‌جمعی 13 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در رزمایش، سخنرانی سردار نقدی، اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین توسط یگان‌های واکنش سریع و اجرای 99 حلقه صالحین در ارتباط با اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌هاست.

همچنین سردار نقدی و فرماندهان سپاه در دومین روز رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در برنامه‎های دومین روز از همایش بزرگ 20 هزار نفری حضور دارند.

رزمایش بزرگ 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" در زمینی به وسعت شش هکتار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/66007/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول