اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 رشته

برترین‌های دو و میدانی جام فجر در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: رقابت‌های دو و میدانی جام فجر در قم یکی از بالاترین سطوح خود در مقایسه با دوره‌های قبل را تجربه کرد و برترین‌ها معرفی شدند.

برترین‌های دو و میدانی جام فجر در قم معرفی شدند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در طول سال به مناسبت‌های مختلف مسابقات قهرمانی قم در مواد و رشته‌های مختلف به انجام می‌رسد و حضور چهره‌های مطرح در تمام رشته‌ها موجب افزایش سطح کیفی مسابقات و در نتیجه شناخت آماده‌ترین‌ها می‌شود.

وی در ادامه از رقابت دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات جام فجر این رشته خبر داد و افزود: امسال رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جام فجر ابتدا در بخش بانوان برگزار شد و سپس در بخش آقایان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

رضایی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ترویج فرهنگ شرکت در برنامه‌های ورزش همگانی بین مردم به ویژه جوانان بود و خوشبختانه رقابت‌ها از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی بیان داشت: هدف ما در هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم این است که علاوه بر تلاش برای موفقیت در بخش قهرمانی، در بخش همگانی نیز جزو هیئت‌های تأثیرگذار در راستای توسعه ورزش همگانی و جذب مردم و شهروندان قمی به ورزش باشیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان داشت: هدف ما این بود که در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب، با برگزاری مسابقات مختلف در هر دو بخش همگانی و قهرمانی، زمینه جذب بیشتر مردم به فضاهای ورزشی را فراهم آورده و اهمیت ورزش برای همه اقشار جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی تاکید کرد: ورزش به دلیل نقش تأثیرگذاری که در سلامت روح و جسم دارد در دنیای امروز باید جزئی از زندگی مردم باشد زیرا با پیشرفت تکنولوژی تحرک و فعالیت‌های بدنی کاهش یافته است و بسیاری از بیماری‌ها نیز از کم تحرکی بین افراد مختلف به وجود می‌آید.

رضایی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در رقابت‌های دو و میدانی جام فجر در شش رشته در تلاش برای کسب عناوین برتر در پیست تارتان و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام برترین‌ها معرفی شدند.

وی عنوان کرد: دو و میدانی‌کاران مدعی در مواد 60 متر با مانع، 200 متر، 800 متر، پرش با نیزه و پرتاب وزنه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در حالی که دو چهره نامدار دو و میدانی قم یعنی میلاد دریساوی و محمدمحسن ربانی در جام بین‌المللی فجر حضور داشتند، مسابقات خوبی را بین مدعیان شاهد بودیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: در پایان این مسابقات به ترتیب مواد و رشته‌هایی که به آن اشاره شد، حلاجیان، خلجی، سبب کار، ابراهیمی، نوروزی و خزایی موفق به کسب عنوان قهرمانی جام فجر دو و میدانی قم شدند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول