اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی خبر داد:

درخشش دو و میدانی‌کاران خراسان‌رضوی در مسابقات بین‌المللی دهه فجر تهران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: دومیدانی‌کاران خراسان‌رضوی موفق به کسب مقام قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان و نائب قهرمانی تیم دو و میدانی آقایان ثامن الحجج(ع) در مسابقات بین‌المللی دهه فجر در تهران شدند.

درخشش دو و میدانی‌کاران خراسان‌رضوی در مسابقات بین‌المللی دهه فجر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا خوش‌باطن ظهر امروز با اشاره به کسب موفقیت دومیدانی‌کاران خراسان‌رضوی در مسابقات بین‌المللی دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی دهه فجر با حضور 12 تیم خارجی و داخلی در روزهای 26 و 27 بهمن ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که با درخشش نمایندگان خراسان‌رضوی و کسب 8 مدال طلا، 5 نقره و 7 برنز همراه بود.

وی افزود: در بخش بانوان سهیلا مرادی دونده 60 متر تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی به مقام دوم رسید و سودابه سحابی از این تیم علاوه بر کسب مقام سوم ماده 60 متر در ماده 400 متر نیز به مقام دوم دست یافت.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی با اشاره به کسب مدال طلا زهرا علی اکبری در ماده دو 3000 متر و مدال نقره این ورزشکار در ماده دو 1500 متر اظهار کرد: الناز کمپانی نیز در ماده 60 متر با مانع به مقام سوم رسید و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه مهسا کارگر و زهرا هاشمی‌زاده در ماده پرش ارتفاع به ترتیب مدال‌های طلا و برنز این رشته را از آن تیم خراسان‌رضوی کردند، یادآور شد: هایکانوش بکلاریان نیز در دو ماده پرش سه گام و طول به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را در دو ماده در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی دهه فجر بدست آورد.

خوش‌باطن ادامه داد: فاطمه خیاطی و حدیثه شریفی‌نیا در ماده پرتاب وزنه مدال‌های طلا و برنز رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی دهه فجر از تیم ثامن الحجج(ع) خراسان‌رضوی را در بخش بانوان بدست آوردند و تیم امدادی 4 در 400 متر خراسان‌رضوی نیز به مقام دوم دست یافت و در رشته پنج گانه نیز کریستینا هاروتیونیان با کسب 3160 امتیاز نخست شد.

وی با اشاره به حضور آقایان دو و میدانی کار خراسان‌رضوی در رقابت‌های دو و میدانی بین‌المللی جام فجر تهران اظهار کرد: در بخش آقایان نیز مسلم نیادوست در ماده 1500 متر مدال طلا گرفت و در ماده 3000 متر به مقام سوم رسید.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی با اشاره به کسب مقام نخست محمدرضا ابوترابی در ماده دو 3000 متر این رقابت‌ها افزود: محمدرضا وظیفه‌دوست در ماده پرش طول به مقام سوم دست یافت و میلاد ریساوی مدال طلای پرش سه گام را در رقابت‌های جام فجر تهران بدست آورد.

خوش باطن گفت: محمد کوهکن مقام اول ماده هفتگانه را در رقابت‌های دو و میدانی بین‌المللی دهه فجر را کسب کرد و تیم دو امدادی 4 در 400 متر آقایان ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی به مقام سوم این ماده در این مسابقات دست یافت.

 تیم دو و میدانی ثامن الحجج(ع) خراسان‌رضوی در بخش بانوان بالاتر از تیم‌های کشورهای ارمنستان و قرقیزستان به مقام قهرمانی رسید و در بخش آقایان پس از تیم نفت تهران و بالاتر از تیم پاکستان به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های دو و میدانی بین‌المللی دهه فجر دست یافت.

انتهای پیام/70009/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول