اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

درخواست مذاکره آمریکا سرپوشی بر شکست‌های خاورمیانه‌ای است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل درخواست مذاکره آمریکا با ایران را سرپوشی بر شکست‌های دولت مردان این کشور در برنامه‌های خاورمیانه‌ای خود دانست.

درخواست مذاکره آمریکا سرپوشی بر شکست‌های خاورمیانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار داشت: درخواست مذاکره از سوی آمریکایی‌ها درخواستی مدبرانه است که نشان‌ دهنده حیله، فریب و برملا شدن دروغ آنان است.

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها اهل مذاکره هستند چرا تحریم‌ها را تشدید می‌کنند ابراز داشت: تا زمانی که آمریکا در امور داخلی کشور ایران دخالت و در منطقه آتش‌افروزی می‌کند ایران زیر بار مذاکره با این حکومت نمی‌رود.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل تأکید کرد: آمریکایی‌ها به این نقشه متوسل شده‌اند تا به دنیا اعلام کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف 34 سال مقاومت سرانجام تسلیم آمریکا می‌شود.

موسوی ساخت سلاح هسته‌ای در ایران را مخالف با آموزه‌های دینی و ارکان اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب، برای ساخت سلاح هسته‌ای نیازی به اجازه غربی‌ها نیست بلکه سلاح هسته‌ای ایران هم اکنون قدرت نرم‌افزاری در منطقه است که آمریکا را ترسانده است.

وی با تأکید بر این موضوع که مردم مطمئن باشند با مذاکره با آمریکا تحریم‌ها از بین نمی‌رود ابراز داشت: آمریکایی‌ها با پایبندی نظام جمهوری اسلامی ایران به آرمان‌های الهی و اصول دینی مشکل دارند و بحث تحریم‌ها و مذاکره را بهانه کرده‌اند.

موسوی در ادامه با یادآوری توصیه‌ها و نصایح مقام معظم رهبری به سران سه قوه تصریح کرد: رسانه‌های غربی با حرص و طمع علیه ایران صحنه‌سازی و به دنیا اعلام کردند که ایران دچار ناهنجاری‌ها و کشمکش‌های قبل از انتخابات شده است.

امام جمعه آران و بیدگل با تأکید بر هوشیاری مسئولان سه قوه ادامه داد: ملت ایران با راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه نشان دادند که به اختلافات مسئولان توجهی ندارند و برای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی ایران تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به پایان یافتن مرحله اول رسیدگی به دادگاه اختلاس و مفاسد اقتصادی در ایران از قوه قضاییه خواستار اجرا شدن هر چه سریع‌تر مرحله دوم این رسیدگی برای نشان دادن عدالت در همه ارکان جامعه اسلامی شد.

موسوی در پایان توجه سران سه قوه به فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در سال 80 را خواستار شد و اذعان داشت: مردم از مسئولان درخواست توجه بیشتر و اجرای این فرمان هشت ماده‌ای را دارند و مسئولان نیز موظف به اجرای آن هستند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امام جمعه مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در بارگاه سلطانعلی بن محمد باقر(ع) بداخلاقی‌های سیاسی اخیر در مجلس شورای اسلامی و هتاکی‌های رخ داده در قم نسبت به مجلس شورای اسلامی را اقدامی زشت و ناپسند عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اتفاقات اخیر را دور از شأن ملت بصیر و فهیم ایران قلمداد و خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید به فکر حل مشکلات جامعه بوده و به چیزی غیر از این فکر نکنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه افزود: حماسه‌ای که مردم در این راهپیمایی آفریدند موجب بهت و حیرت جهانیان شد به گونه‌ای که تشکر و قدردانی رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت.

امام جمعه مشهد اردهال در ادامه به روز حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان نیز اشاره کرد و خواستار توجه دولت مردان به تأمین ملزومات زندگی مردم شد و تصریح کرد: در برخی اوقات نیز مصرف ‌کنندگان خود مقصر هستند چراکه با مصرف بیش از اندازه بر تحریم‌ها دامن می‌زنند.

انتهای پیام/2406/و40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول