اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

برکات انقلاب متوجه تمام نقاط کشور شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: خدمات 34 ساله انقلاب و برکات نظام اسلامی متوجه تمام نقاط کشور شده است.

برکات انقلاب متوجه تمام نقاط کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباسعلی کاظمی در جمع بسیجیان روستای طلوبین در مسجد جامع این روستا اظهار داشت: مردم با تکیه بر ولایت فقیه می‌توانند انقلاب را زنده نگه دارند و از آرمان‌های آن دفاع کنند.

وی افزود: نباید خدمات 34 ساله انقلاب را به روستاهای کوچک و دورافتاده نادیده بگیریم یا کم ببینیم؛ چراکه برکات زیادی از انقلاب در این مدت متوجه تمام نقاط کشور شده است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی تصریح کرد: امروز با توجه به برکتی که شهدای عزیز در دفاع مقدس برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند، باید همواره از ادامه‏دهندگان راه آن‌ها باشیم.

کاظمی اظهار داشت: ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی و تلاش برای پررنگ کردن آن در جامعه از مواردی است که می‌تواند به ادامه راه شهدا بینجامد.

استکبارستیزی رکن اساسی ادبیات انقلاب اسلامی است

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: یکی از مشخصه‌های ادبیات امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، استکبار‌ستیزی و مبارزه با ظلم و جور است.

انسیه‏سادات موسوی اظهار داشت: ریشه تکبر در خودخواهی و خودپسندی است که دو وجه دارد؛ وجه اول مربوط به خود خداوند بوده که بسیار پسندیده است و وجه دوم هم به انسان برمی‌گردد که بسیار زشت و ناپسند معرفی شده است.

موسوی گفت: اقدام شجاعانه ایشان در تأیید حرکت دانشجویان پیرو خط رهبری در تسخیر لانه جاسوسی و نامگذاری این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، دکترین استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران را تحقق بخشید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ایشان با نام‏گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس باز هم روحیه استکبارستیزی را بین مردم احیا کردند.

انتهای پیام/74007/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول