اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

یورش به مبانی انقلاب در دستور کار مخالفان نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه همدان گفت: دشمنان داخلی با وعده‌گیری از جریانات فکری وابسته به غرب و با متوسل شدن به راهکارهای متعدد برای یورش به زیرساخت‌ها و مبانی اساسی انقلاب در تلاش هستند.

یورش به مبانی انقلاب در دستور کار مخالفان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جلسه تشکل سیاسی ـ اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان(رحمت) اظهار کرد: دشمنان داخلی با وعده‌گیری از جریانات فکری وابسته به غرب و با متوسل شدن به راهکارهای متعدد برای یورش و تهاجم به زیرساخت‌ها و مبانی اساسی انقلاب در تلاش هستند.

وی با اشاره به رفتارهای دشمن‌پسند توسط برخی جریانات داخلی تصریح کرد: زیر سئوال بردن ارزش‌های نظام و ولایت فقیه، استفاده ابزاری از اندیشه‌های امام راحل و وارد کردن خدشه به ذهنیت جامعه در خصوص ارزش‌های یاد شده از جمله رفتارهای جریانات داخلی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با تأکید بر تقویت روحیه تعهد در میان افراد جامعه، خاطرنشان کرد: امروز شناخت آسیب‌ها و تهدیدهای دشمن و بصیرت نسبت به هنجارها و ارزش‌های نظام از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: شرایط و موقعیت کشور به گونه‌ای است که باید به سمت و سویی برویم که نظام اسلامی به عنوان الگو و اسوه نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در جهان مطرح شود.

ابوحمزه اضافه کرد: امروز غرب و شرق به بن‌بست رسیده‌اند که در این شرایط نقش دانشگاهیان که از جمله خواص هستند می‌تواند در تبیین ابعاد نظام اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بیان داشت: راهکار برون‌رفت از شرایط فعلی کشور همین اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه آینده کشور ایران اسلامی بسیار روشن است، گفت: گفتمان جمهوری اسلامی بر سه پایه عقلانیت، معنویت و عدالت است در حالی که کشورهای غربی اصول خود را بر قدرت، لذت و ثروت بنا نهاده‌اند.

وی با بیان اینکه در 34 سال انقلاب هر ساله کشور با تهدیدی مواجه بوده است، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی الگوی فرامنطقه‌ای و جهانی برای دیگر کشورها فراهم کرده است.

ابوحمزه با بیان اینکه دانشگاهیان جزو خواص جامعه هستند، یادآور شد: دانشگاهیان باید رسالت و تکلیف خود را خوب بشناسند و امور اساتید دانشگاه در حوزه انسان‌سازی قدم بر دارد.

وی در پایان اظهار کرد: انسان‌سازی دانشگاهیان یک رسالت و وظیفه خطیر است که البته تخصص در کنار تعهد لازمه تربیت دانشجویان است.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول