اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

ایثار و شهادت موثر‌ترین فرهنگ برای بقای تشیع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان اصفهان گفت: ایثار و شهادت مؤثرترین فرهنگی است که سبب بقا و پویایی تشیع می‌شود و این موضوع بر دشمن نیز پوشیده نیست.

ایثار و شهادت موثر‌ترین فرهنگ برای بقای تشیع است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نقش جامعه کارگری در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: نقش کارگران در راستای دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها بی‌بدیل و ملموس بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در تمام عرصه‌ها درصدد به چالش کشیدن نیروی کار و تولید کشور بوده است، اضافه کرد: دشمنان طی 34 سال گذشته که از عمر انقلاب می‌گذرد به دنبال به اجبار کشاندن کارگران به اعتصاب و کم‌کاری بوده‌اند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان اصفهان با بیان اینکه اما تدین و اعتقادات کارگران مانع از تحقق یافتن دسیسه‌های دشمن برای به چالش کشیدن ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های مداوم کارگران همواره در راستای رونق اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به اینکه ایثار و شهادت مؤثرترین فرهنگی است که سبب بقا و پویایی تشیع می‌شود و این موضوع بر دشمن نیز پوشیده نیست، ادامه داد: دشمنان مکتب تشیع همچنان به این موضوع اعتراف می‌کنند که فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای اسلام و حفظ مسلمان در مقابل دسیسه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی دشمنان است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه احیای فرهنگ شهادت در تمام جوامع با تبیین درست اصول و عقاید و نقل و توضیح آیات و روایات امکان‌پذیر است، تاکید کرد: بسیاری از آیات و روایات قرآنی به موضوع جهاد و شهادت در راه حق اختصاص دارد.

وی به نقش برگزاری کنگره شهدای کارگر در راستای ترویج روحیه شهادت اشاره کرد و افزود: بدون شک برگزاری این برنامه‌ها سبب زنده شدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم به ویژه نسل جوان می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول