اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

فراگیری دانش توسط اصناف ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: فراگیری دانش توسط تمام اقشار و صنوف امری لازم و ضروری است.

فراگیری دانش توسط اصناف ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مصطفی سلطانی صبح امروز در گردهمایی آموزشی مدیریت زمان در روابط عمومی اظهار داشت: فراگیری دانش توسط تمام اقشار و صنوف امری لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: افزایش آگاهی و توانمندی کارشناسان روابط عمومی که به صورت مستقیم با مردم و مسائل در ارتباط هستند موجب تسهیل در رسیدن این قشر به اهداف خود می‌شوند.

سلطانی با اشاره به اینکه اداره کل روابط عمومی استانداری و انجمن روابط عمومی استان کرمان توجه ویژه‌ای به بحث دوره‌های آموزشی دارد، افزود: سمینارها و دوره‌های آموزشی با موضوعات مختلف طراحی شده است.

وی از برگزاری پنج همایش و دوره آموزشی برای بهره‌مندی کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان طی سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: شش دوره آموزشی در سال آینده برای کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: دوره‌های آموزشی را بستر مناسبی برای ارتقای جایگاه کارکنان روابط عمومی‌ها و افزایش سطح آگاهی و اطلاعات آنها می‌دانیم.

سلطانی افزود: روابط عمومی امروزه جایگاه خوبی را در ایران دارد و نظر مسئولان در کشور و استان کرمان به روابط عمومی‌ها مثبت است و روابط عمومی در سطح وزارتخانه از نظر تشکیلات ارتقا یافت و در استانداری‌ها هم شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها در ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران و رسانه‌های گروهی هستند از مدیران مسئول و خبرنگاران برای شرکت در گردهمایی آموزشی مدیریت زمان در روابط عمومی‌ها دعوت به عمل آمده است.

سلطانی گفت: عضوگیری گسترده و سراسری انجمن روابط عمومی استان کرمان انجام می‌شود و تمام کارکنان روابط عمومی‌ها مجمع عمومی این انجمن هستند.

وی با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی استان کرمان خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با استفاده از امکانات خود مهمان‌نوازی کرمانی‌ها را در ایام نوروز به گردشگران نشان دهند.

سلطانی از حمایت مدیر، معاونان، مدیر  فرهنگی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برای برگزاری هر چه بهتر گردهمایی آموزشی مدیریت زمان در روابط عمومی قدردانی کرد.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول