اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده استان آذربایجان‌شرقی در شورای عالی استان‌ها:

گردشگران داخلی و خارجی از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازدید کنند

خبرگزاری فارس: نماینده استان آذربایجان‌شرقی در شورای عالی استان‌ها از گردشگران داخلی و خارجی خواست تا از مناطق زلزله‌زده ارسباران همراه با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن دیدن کنند.

گردشگران داخلی و خارجی از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازدید کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی شهبازیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه ارسباران با جاذبه‌های بکر گردشگری، آثار تاریخی، آداب و سنن ویژه خود یکی از مناطق دیدنی و گردشگرپذیر استان آذربایجان‌شرقی است که سالانه پذیرای هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

وی گفت: امروز با توجه به زلزله اخیر منطقه ارسباران که موجب خسارات جانی و مالی برای هموطنان ساکن در این منطقه شد، الحمدالله به برکت تلاش مردم و مسئولان همچنین عنایت ویژه مسئولان نظام به خصوص مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مسیر رشد و توسعه را طی می‌کند و امروز شاهد به بار نشستن خدمات نظام در بحث بازسازی و نوسازی مناطق زلزله‌زده هستیم.

معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تلاش‌های انجام شده در این زمینه را بسیار قابل توجه و در خور تحسین برشمرد.

وی افزود: به همت مسئولان و مردم روستاهای مناطق زلزله‌زده ساخته شده و ایام نوروز فرصتی مناسب برای بازدید از این مناطق و دلجویی از این عزیزان است.

شهبازیان گفت: اکثر این روستاها در مسیر جاده اهر- تبریز و اهر – ورزقان واقع شده که گردشگران با تمهیداتی که از سوی فرمانداری‌های شهرستان هریس، اهر، ورزقان تدارک دیده شده، می‌توانند از این مناطق بازدید کرده و از روند اجرایی ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده آگاه شوند.

انتهای پیام/60001/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول