اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

ایستگاه پاسخ به سئوالات شرعی گردشگران نوروزی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برپایی ایستگاه پاسخ به سئوالات شرعی گردشگران نوروزی در سعدآباد خبر داد.

ایستگاه پاسخ به سئوالات شرعی گردشگران نوروزی در سعدآباد

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سعدآباد اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی با تأکید بر توجه به فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: فرهنگ قرآنی باید به بهترین نحو در جوامع اسلامی پیاده‌‌سازی شود تا همواره رستگاری و سعادت امت اسلامی تضمین شود.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد بیان داشت: روز ‌به‌ روز بر گرایش مردم جهان به پژوهش و تحقیق با چشمانی باز و آگاهانه به دین مبین اسلام افزوده می‌شود.

جمالی با بیان اینکه ملت ایران باید به شیعه بودن خود افتخار کنند، تصریح کرد: اگرچه تلاش‌ها و زحمات فراوانی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه صورت گرفته ولی هنوز با فرمایش مقام معظم رهبری که باید در جامعه حافظان زیادی داشته باشیم، فاصله داریم و جای کار بسیاری وجود دارد.

وی اضافه کرد: تحمل یک ملت در برابر محاصره‌های شکننده اقتصادی از اعجاز قرآن است و ما بدون تکیه به قرآن و اهل بیت(ع) نمی‌توانیم در برابر همه قدرت‌ها بایستیم.

جمالی به برپایی چادر و ایستگاه ویژه برای پاسخگویی به سئوالات شرعی گردشگران و مسافرین نوروزی توسط تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد و اظهار داشت: این امر مهم به منظور گسترش فرهنگ ارزشی و ترویج معنویت انجام می‌شود.

فعالیت 4 کانون فرهنگی تبلیغی در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد در ادامه از فعالیت چهار کانون فرهنگی تبلیغی در سعدآباد خبر داد و افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهدای تل سرکوه، علی اکب (ع)، علی اصغر(ع) و ثارالله در سطح منطقه سعدآباد فعالیت دارند و در طول سال برنامه‌های مختلفی را تدوین و اجرا می‌کنند.

جمالی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی سعدآباد امسال برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و دینی مختلفی را اجرا کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی، برگزاری گفتمان‌های دینی مساجد، همایش مهارت‌های زندگی بانوان با رویکرد دینی، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، مسابقات کتابخوانی عفاف و حجاب و بسیاری از طرح‌های دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول