اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خبر داد

فعال‌شدن قرنطینه دام و طیور در گلوگاه سقز به بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق دام و ممانعت از گران شدن قیمت گوشت، قرنطینه دام و طیور را در گلوگاه سقز به بانه فعال کرده‌ایم.

فعال‌شدن قرنطینه دام و طیور در گلوگاه سقز به بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نشست مردم و مسئولان به منظور شناسایی و رفع مشکلات مردم دهستان میرده صبح امروز با حضور فرماندار،‌ فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان محلی و مردم روستاهای این دهستان در مسجد روستای میرده برگزار شد.

در این نشست فرماندار سقز مردم روستای میرده را مردمی شهید پرور و ‌وفادار به انقلاب توصیف کرد و خطاب به مسئولان گفت: مردم روستای میرده به‌واسطه خدمات شایان به انقلاب و نظام  بر گردن همه ما حق دارند.

وی یکی از راه های شناسایی دقیق مشکلات و رفع سریع آنها را حضور مسئولان در سطح دهستان‌ها و روستاها دانست و تاکید کرد: این موضوع نمونه‌ای از اقدامات نظام برای ارتقای سطح خدمتگذاری به مردم شریف منطقه است.

نادر فخری با اذعان به اینکه مشکلاتی در سطح روستاهای شهرستان بویژه در حوزه گازرسانی به روستاها وجود دارد خاطرنشان کرد: جدا از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری، در سال آینده 25 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی در تشریح اقدامات در حال انجام اضافه کرد: یکی از پروژه‌های عظیم شهرستان جهت اشتغال‌زایی، آبادانی و جذب سرمایه و گردشگر، سد چراغ‌ویس است که برای تسریع در ساخت این پروژه طی سال جاری 8 میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکار تسویه شده و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری نیز حدود 2 میلیارد تومان به بحث سامانه انتقال و سامانه زهکشی اختصاص یافته است و با عنایت‌های رئیس جمهور، ‌استاندار و نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی نیز 3 میلیارد تومان برای اتمام پروژه سد تخصیص یافته و همچنین در سال 92 با هماهنگی به عمل آمده نام سد، به نام شهید معظم روستای میرده، شهید صالحیان  تغییر خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ورود کالاهای قاچاق چون مشروبات الکلی، دستگاه‌های ماهواره و دیگر کالاهای ضد ارزشی را از برنامه‌های دشمنان برای سست کردن اعتقادات خانواده‌ها و ضربه‌زدن به اراده و اعتماد به نفس جوانان عنوان و وظیفه مردم و دولت را در مقابله با این پدیده شوم، در مرحله اول کار فرهنگی و ارشادی و سپس مقابله و مبارزه دانست.

فرماندار سقز خروج دام به صورت غیر قانونی و قاچاق را  یکی دیگر از مشکلات استان و شهرستان برشمرد و افزود: به منظور جلوگیری از قاچاق دام  و ممانعت از گران شدن قیمت گوشت، قرنطینه دام و طیور را در گلوگاه سقز به بانه فعال کرده‌ایم.

گفتنی است در این نشست بخشدار بخش مرکزی سقز، ‌دهیار روستای میرده، ‌تعدادی از اعضای شوراهای روستایی دهستان میرده، امام جمعه و جمعی از معتمدین روستا مشکلات عمومی مردم را مطرح کرده و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

انتهای پیام/79010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول