اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان:

پلاک‌کوبی موجب کاهش قاچاق دام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: اجرای طرح پلاک‌کوبی دام موجب کاهش قاچاق دام در منطقه می‌شود.

پلاک‌کوبی موجب کاهش قاچاق دام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم توکلی در جلسه هماهنگی آغاز طرح پلاک کوبی دام‌های جنوب کرمان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: پدیده شوم قاچاق دام موجب به خطر افتادن سلامت دام و انسان می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های در نظر گرفته شده سازمان دامپزشکی کشور برای مقابله با پدیده شوم قاچاق دام افزود: یکی از سرمایه‌های بزرگ مملکت ما دام است و سازمان دامپزشکی به عنوان متولی اصلی بهداشت دام و فرآورده‌های خام دامی مطرح است.

توکلی با بیان اهمیت طرح پلاک کوبی دام‌ها در جنوب کرمان تصریح کرد: دامپزشکی خود را در زمینه اجرای این طرح ملزم می‌داند و تا زمانی این طرح اجرا نشود، شناسایی دام‌های بومی از غیربومی سلیقه‌ای می‌شود و ما برای رفاه حال ارباب رجوع‌ها و دامداران تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

توکلی همکاری تمامی دستگاه‌های اجرای را در اجرای این طرح ضروری خواند و اذعان داشت: در اجرای این طرح فرمانداری‌ها و دستگاه‌های قضایی و انتظامی باید به دامپزشکی کمک کنند.

خوبیارمشایخی معاون فنی دامپزشکی جنوب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: ساماندهی پرواربندی خود به خود موجب حذف دلالان دام می‌شود و مسئولان برای اجرای این طرح اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

به گزارش فارس در این جلسه کارشناس قرنطینه دامپزشکی جنوب کرمان جزئیات و نحوه اجرای این طرح را برای حاضران شرح داد.

انتهای پیام/80003/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول