اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه اعلام کرد

آمادگی اشنویه برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: شهرستان اشنویه آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

آمادگی اشنویه برای استقبال از مسافران نوروزی

محمدعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان اشنویه برای استقبال از مسافران نوروزی از آمادگی لازم برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان، تصریح کرد: استقرار گروه‌های راهنمای مسافران نوروزی، توزیع بروشور نقشه شهر و اماکن دیدنی این شهرستان و هماهنگی بین دستگاه‌ها از جمله اقدامات انجام گرفته توسط این ستاد است.

حسین‌زاده بابیان اینکه هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مهمان‌پذیر و خانه معلم این شهرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است، اعلام کرد: برای این منظور بازرسی‌هایی از نحوه آماده بودن این مکان‌ها به عمل آمده است و در تلاش برای رفع نواقص موجود تا چند روز آینده هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش گردشگری این شهرستان پیش‌بینی می‌شود امسال میزان گردشگر در اشنویه افزایش یابد.

حسین‌زاده با اشاره به نظارت بر بازار در ایام نزدیک به نوروز، اظهار داشت: نظارت و بازرسی‌های لازم از بازار این شهرستان صورت گرفته تا جلو تخلفات احتمالی گرفته شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس گروه‌های بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه به صورت فعال در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/61001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول