اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا:

تعاونی‌داران صومعه‌سرا مهارت کاربردی رایانه را آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا از برگزاری دوره‌های رایگان آموزش «ICDL» (مهارت‌ کاربردی رایانه) ویژه تعاونی‌داران این شهرستان خبر داد.

تعاونی‌داران صومعه‌سرا مهارت کاربردی رایانه را آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین بالو بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری دوره‌های آموزشی«ICDL» با حضور تعاونی‌داران این شهرستان، اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان برای تعاونی‌داران صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی دوره‌های آموزشی مهارت‌های کاربردی رایانه را در راستای افزایش مهارت‌های به‌روز تعاونی‌داران و ارتقای کارایی آن ها در حوزه فعالیت ها ذکر کرد و گفت: تعاونی‌داران صومعه‌سرا تمام دوره‌های هفتگانه مهارت‌های کاربردی رایانه را رایگان می‌آموزند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا، برپایی دوره‌های آموزشی مذکور را در مدت زمان 165 ساعت عنوان کرد و افزود: این میزان آموزش‌ها با هدف آشنایی تعاونی‌داران صومعه‌سرا با مهارت‌های کاربردی رایانه یا ICDL انجام می‌شود.

وی، توانمندسازی مدیران تعاونی‌ها در به‌کارگیری رایانه و انجام موفق‌تر امور شرکت‌های تعاونی خود را از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزش مهارت‌های هفتگانه رایانه در صومعه‌سرا بیان کرد.

بالو، با تصریح بر اینکه دوره‌های آموزشی مهارت رایانه برای آشنایی اعضای هیئت مدیره و بازرسان شرکت‌های تعاونی صومعه‌سرا است، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی در سال جاری تنها در رشته مهارتی رایانه به تعاونی‌داران صومعه‌سرا ارائه می‌شود.

به گفته وی، سال آینده دوره‌های آموزشی ویژه تعاونی‌داران علاوه بر مهارت‌های کاربردی رایانه، در حوزه حسابداری نیز ارائه می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این دوره از آموزش‌های مهارت رایانه این شهرستان، اضافه کرد: بالغ بر 30 تعاونی‌دار صومعه‌سرا در دوره‌های آموزشی ICDL شرکت کرده‌اند.

وی به پایان طرح نام‌نویسی کارگران برای دریافت سهام عدالت در صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: این طرح مشمول کارگران فصلی و ساختمانی در صومعه‌سرا می‌شود.

بالو، از شناسایی بالغ بر سه هزار و 400 خانوار قشر کارگر مشمول دریافت سهام عدالت در صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: این تعداد از خانوارهای شناسایی شده مذکور طبق پالایش‌های انجام گرفته از نام‌نویسی افراد متقاضی از سال گذشته تاکنون در صومعه‌سرا بوده است.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول