اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار خبر داد

ساماندهی 29 گلزار شهدا در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بهار از ساماندهی چهار گلزار شهری و 25 گلزار شهید روستایی خبر داد.

ساماندهی 29 گلزار شهدا در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد بعد از ظهر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان بهار اظهار داشت: آسایش و آرامش امروز ما به برکت خون شهیدان است.

وی گفت: شهدا برای ایران اسلامی عزت و عظمت ماندگار خلق کردند که ما وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم و کشور را به عزت و اقتدا برسانیم.

معاون فرماندار بهار اضافه کرد: شهرستان بهار 603 شهید تقدیم انقلاب کرده و چهار گلزار شهری با 340 مزار ساماندهی شده و 25 گلزار روستایی با 199 مزار ساماندهی شده است.

وی گفت: در 22 روستا 64 مزار باقی مانده که ساماندهی مزارهای زیر سه شهید که 28 مزار در 14 روستا است؛ توسط دهیاران تا پایان سال انجام می‌شود.

معاون فرماندار بهار افزود: همچنین 108 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی برای 28 مزار بالای سه شهید که در پنج روستا باقی مانده اعتبار تخصیص یافته که از هفته آینده عملیات ساماندهی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نیز گفت: 677 گلزار با 7 هزار و 136 مزار در سطح استان وجود دارد که 37 گلزار شهری با 4 هزار و 155  شهید و 640 گلزار روستایی با  2 هزار و 981 شهید ساماندهی شده است.

احمد رستمی اضافه کرد: 264 گلزار باقی مانده که 262 گلزار روستایی و دو گلزار شهری است که 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار لازم دارد.

وی گفت: همدان در بحث ساماندهی گلزار شهدا رتبه اول کشور را کسب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ابراز داشت: تا شهریور ماه 91 تمام گلزارهای شهری و روستایی استان به پایان خواهد رسید.

وی در خاتمه افزود: در ساماندهی گلزار شهدا، شهرستان بهار رتبه استان همدان را دارد.

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول