اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

41 گلزار شهدای روستاهای قروه نیازمند ساماندهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: 41 گلزار شهدای روستاهای شهرستان قروه ساماندهی نشده است و نیازمند تخصیص اعتبار است.

41 گلزار شهدای روستاهای قروه نیازمند ساماندهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران افزود: 100 درصد گلزار شهدای نقاط شهری و 36 گلزار شهدای واقع در روستاهای شهرستان ساماندهی شده است.

شیخی‌زاده اظهار کرد: اعضای این شورا می‌توانند در تمامی زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی با نظرات ارزشی خود ما را در انجام وظایفمان یاری نمایند.

وی در خصوص اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: توجه ویژه در به کارگیری فرزندان شهداء در پست‌های مدیریتی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که فرزندان شهدا احساس تعلق و دین بیشتری نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دارند.

فرماندار قروه با تأکید بر برگزاری با شکوه یادواره شهدا، اظهار کرد: این یادواره‌ها در شان شهداء باشد.

وی تصریح کرد:ب رخی از یادواره شهدا بدون هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط در سطح شهرستان برگزار می‌شودکه این امر موجب نارضایتی خانواده شاهد شده است و عملکردخودسرانه در شرایط موجود که جامعه نیازمند فرهنگسازی در زمینه توسعه فرهنگ شهید و شهادت است، قابل قبول نیست.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: تکریم شهدا و ایثارگران از ارزش‎های جامعه است و برای شهدا هیچ کاری مهم‌تر از ادامه راهشان که خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده متصور نیست که این شورا با ظرفیت‎های خوبی که  دارد می‌تواند برای جامعه مفید واقع شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ساماندهی بازار است که مشارکت همگانی را می‌طلبد که خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در این راستا می‌توانند نقش پر رنگ‌تری داشته باشند.

شیخی‌زاده افزود: علاوه بر به کارگیری ناظران افتخاری از ادارات و معتمدین به تعداد 95 نفر در سطح شهرستان، 200 بسیجی نیز در نظارت افتخاری بر بازار مشارکت خواهند داشت.

وی با نامطلوب خواندن وضعیت بازار تصریح کرد: به کارگیری این ناظران افتخاری علاوه بر ساماندهی وضعیت موجود به رشد و توسعه بازار نیز کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است 143 مزار شهداء در قروه و دهگلان ساماندهی نشده است.

انتهای پیام/79009/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول