اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دشتستان خبر داد

ساماندهی 9 گلزار شهدا در بخش مرکزی دشتستان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دشتستان از ساماندهی 9 گلزار شهدا در بخش مرکزی دشتستان خبر داد.

ساماندهی 9 گلزار شهدا در بخش مرکزی دشتستان

حیدر دانافرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: سامان‌دهی گلزارها و مرقد مطهر شهدا یکی از اهداف اصولی است که دولت خدمتگزار در قالب برنامه‌های فرهنگی به آن توجه داشته و اقدامات ارزشمندی در این راستا صورت پذیرفته است.

بخشدار مرکزی دشتستان ادامه داد: در دشتستان به موازات سایر نقاط کشور اقدامات مطلوبی در راستای سامان‌دهی گلزار شهدا صورت گرفته و در سال‌های اخیر همواره این روند تداوم داشته است.

دانافرد از ساماندهی 9 گلزار شهدا در بخش مرکزی دشتستان خبر داد و بیان کرد: در بخش مرکزی شهرستان دشتستان شاهد سامان‌دهی 9 گلزار شهدا بوده‌ایم و در ایام‌الله دهه فجر سال جاری نیز پروژه سامان‌دهی گلزار شهدای روستای خوش‌مکان بخش مرکزی به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: تلاش برای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و سامان‌دهی گلزار شهدا در تحقق این هدف مهم نقش بسزایی ایفا می‌کند.

این مسئول افزود: شهدا مایه افتخار، مباهات و سربلندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و آنچه موجب تداوم و استحکام نظام ما در همه عرصه‌ها شده خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و آزادگان بوده است.

بخشدار مرکزی دشتستان عنوان کرد: نظام ما متکی به خون شهداست و این نظام به عنوان یک نظام و الگو در سطوح منطقه‌ای و جهانی مطرح است.

بهره‌برداری از 5 واحد گلخانه در بخش مرکزی دشتستان

دانافرد به بهره‌برداری از پنج واحد گلخانه‌ای در بخش مرکزی اشاره کرد و بیان کرد: بخش مرکزی دشتستان از مناطق مستعد این شهرستان در عرصه کشاورزی است و در ایام‌الله دهه فجر سال جاری شاهد بهره‌برداری از پنج واحد گلخانه‌ای در مناطق مختلف این بخش بوده‌ایم.

وی افزود: آغاز گازرسانی به شهر دالکی از پروژه‌های مهم بخش مرکزی در دهه فجر سال جاری است و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و حیاتی خواهیم بود.

بخشدار مرکزی دشتستان گفت: پروژه‌های مختلف در زمینه عمران روستایی در نقاط روستای این بخش اجرا و یا به بهره‌برداری رسیده که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها اجرا شده است.

دانافرد بیان کرد: برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در مناطق روستایی و شهری بخش مرکزی پیگیری‌های گسترده‌ای صورت گرفته و افتتاح یک باب خانه عالم در ایام‌الله دهه فجر برای تحقق این هدف والا بوده است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای به‌منظور ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم بخش مرکزی دشتستان صورت گرفته و از تمام توان برای تحقق این امر بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول